Pohoda

Pohoda

Anotace: -

Vánoční pohoda. V TV pohřeb, pohřeb a pohřeb. Havla je tu moc, určitě by se mu to nelíbilo, na adoraci nebyl stavěný. Ale dobrovolný dav lidí s pietní vzpomínkou, mladých i starých, tak to je jiný soudek, z toho by radost měl.

 

Zalistuju raději v časopisech, které jsem neměl čas přečíst. Novináři se předhánějí, jak by nám morální kocovinu z politiků zpříjemnili. Tu si přečtu, že ročně v ČR zemře na rakovinu menší okresní město a my nevíme co s tím a vítězství nám tím pádem nikdo v nejbližší době nevezme. Pak následuje hromada článků o krizi a valící se nezaměstnanosti. Nesmím samozřejmě zapomenout ani na konec světa. Už mám nařízený budík – v roce 2012 nás všechny zabije meteorid… prostě pohoda.

 

Jdu ven dělat něco užitečného. Odklidil jsem před chatou sníh a plachtou přikrývám auto. Za odměnu od manželky dostávám kafe s trochou vaječného koňaku a na vršíčku kopec šlehačky. Obě dcery jsou s přáteli na sjezdovce, takže neslyším ani žádný řev při hádce o sprchu či fén. V příjemném rozpoložení políbím ženu, beru si z hromady další časopis, kafíčko… a kecnu si do křesla. Listuju Reflexem… tak copak to tu máme za hrůzy pro lidstvo?

 

Čtu nahlas, aby z toho  žena taky něco měla: „Zvykli jste si na přenos internetu, TV a telefonu přes satelit? Tak si zase odvykněte! Člověk zasvinil nejen matičku Zemi, ale i vesmír. Na oběžných drahách kolem Země obíhá tři sta miliónů předmětů od 1 gramu po 130 tun. Kvůli gravitaci musí mít rychlost přes 28 000 km/hod., takže při vzájemné srážce se počet nebezpečných předmětů zvětšuje geometrickou řadou. Tzv. Kesslerův syndrom, kdy se na oběžné dráze zhroutí celý pracně vybudovaný systém tisíců satelitů, může nastat každou chvíli.“

 

Žena šla do koupelny a pouští sprchu, aby mne neslyšela. Rychle dopíjím horkou kávu, než mě zabije nějaký loupeživý nezaměstnaný, zemětřesení z Milešovky, infarkt či jiná katastrofa. To by byla škoda, protože po sprše občas bývá i trocha sexu.

 

"Ráno si na běžkách vyběhneme Jelenku, je ti to jasný?" zaslechnu z koupelny.

 

Hm... tak to bude moje smrt...

 

 

 

Autor Aťan, 23.12.2011
Přečteno 487x
Tipy 8
Poslední tipující: Iv, V.N.Losinský, Aťan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tos napsal hezky pohodově.
Informacemi se nenech otrávit,nemají chudáci o čem psát,tak strašej lidi :-)
Jdi radši s manželkou do té sprchy :-)

28.12.2011 14:24:15 | Iv

1) Na ten váš "dohledový" Libres jsem odpověděl v Dotazech.

2) Odsud nikdo nebude vymazanej do smrti, protože to nejde, jak je vidět. :-)) Ale to ti nedává právo mi lézt do článku, když nejsi editor, ...taky ti nikam nelezu. Výmluvy si nech na Indy.

23.12.2011 21:15:47 | Aťan

Editor na Literu neexistuje, ale přesto jsem pod dohledem. Připadá mi to zvláštní... na tohle si snad nikdy nezvyknu, přestože v ČR žiju už 57 let.

23.12.2011 20:46:47 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí