Buď silná..

Buď silná..

Anotace: nepíšu to pro sebe... nejsem sobec... píšu to pro ty, které mám ráda...

Jen tak sedíš u okna a sleduješ, jak mraky svojí světlou barvou ničí tu tajemnou temnotu noci. Sem tam je vidět jedno z těch tisíci malinkých světýlek, kterým říkáme hvězdy. Říkáš si, že musí být skvělé na jedné bydlet. Odletět od toho tvého současného života a žít miliony světelných let pryč. Ale zase nepřijde ti divné nechat to všechno tady? Všechno, pro co jsi žila. Vše, co jsi zažila a co ještě zažít máš. Asi ne, když tě to napadá. Ale nebuď bláhová. Vždyť jsi mladá a ještě sis nic neužila. Nevzdávej to. Přestaň se bát, musíš se rvát. Rvát sama za sebe. Za svobodu. Všechno zlé se obrátí v krásné časy. Trable odplavou a zůstanou jen vzpomínky. Buď silná. Poper se. Hlavně se nevzdávej. Život je jako hra, kterou musíš hrát a vyhrát. A stejně jako při hře i v životě se podvádí. Nehraj si na svatouška a buď tvrdá. Už sis to vzala k srdci? Fajn. Zavíráš okno a leháš si do postele. Do uší si pouštíš muziku a zavíráš oči. Na vlnách kytarových melodií usínáš. Jsi klidná a připravená se rvát. Tak do toho a hodně štěstí.
Autor lewina, 30.12.2006
Přečteno 283x
Tipy 1
Poslední tipující: Jožin z Moravy
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Povzbudivý

01.12.2009 17:06:00 | Jožin z Moravy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí