Zasrané Vánoce a zkurvený Nový rok

Zasrané Vánoce a zkurvený Nový rok

Anotace: -

A jsou tu svátky. Čas klidu a míru a já sem bez grošů a jedu vlakem na černo a chce se mi strašně chcát. Stojím v úplně posledním vagonu až vzadu. A sleduju koleje. Jo na hajzl sem nešel, protože nějaký čůrák tam sere snad z hoven hrad. Ještě jednou zabuším. „Dělej, rychle.“  A při tom si to málem pustím do kaťat.
Co má chudák negr dělat. Rozepnu teda poklopec a vytáhnu tu svou dvaceticákovou hadici. Druhou rukou otevřu zadní dveře vagonu. De to prve trochu ztuha, ale když se vám chce nepředstavitelně chcát, nemáte na výběr. Ještě ani pořádně nejsou otevřené, když už samovolně začnu močit.
S mými dveřmi se otevřou i dveře od hajzlu. Vůbec tomu chlápkovi v tmavě modré uniformě a nějaké divné čepici a těm jeho knoflíčkama nevěnuju pozornost. S úlevou sleduju jak chcánky barví ten nevinný, padlý sníh do odstínu sluníčka.
„No to si děláš prdel.“ Je první reakce průvodčího.
Průvodčího..
Průvodčího..
No to si dělá prdel.
Pustím s úlekem dveře a jen tak, tak stačím odskočit abych si ho tam nepřiskřípl. Jenže to ze mě pořád leje ven. A ten chlápek mě chňapne za ruku a já se na něho otočim.
A pořád to ze mě leje ven.
Už na něho mám vystrašený ten svůj kokot. A řikám si tak Bubo, tentokrát si to pěkně zjebal (zechcal), teď už se s toho nevykroutíš.
A ten průvodčí je taky pěkný ocas. Co mě má, co chytat za hnátu, když dělám potřebu.
Ukápnou ze mě poslední zbytky. Zastrčím si ho teda zpátky. Chlápek zřejmě taky neví, co má dělat.  Chvilku ještě čumí na místo, kde sem měl přirození. A pomalu si uvědomuje, že to byla pěkná volovina mě otáčet.
Mlčí.
Já taky a oba sledujeme, jak mu moč stéká po stehnech až do bot.
Po nějaké době nakonec on promluví první. „Lístek.“ Poněkud zmateně. Poněkud naštvaně. Poněkud fádně.
„No mám ho v kupéčku, to byste musel se mnou.“ Já na to klidně. I když sem teď plný nových pocitů. Chlapovi sem ještě nikdy zlatý déšť nedělal.
Chvilku to možnost zvažuje. „Do háje zelenýho, takhle nikam nemůžu. Sakra chlape, chtěl jste se zabít?“
„Ne, chtěl sem jen na záchod, byl jste tam pěkně dlouho.“
„To ty zkurvené Vánoční koláčky.“ Odpoví rezignovaně. Chvilku mlčí a ještě jednou si prohlédne tu spoušť. „A zrovna na svátky.“ Doplní.
Naprosto s ním soucítím. Vždyť bych tu teď mohl stát takhle já. A neměl sem k tomu daleko. V takových chvílích se dá udělat jen jediná nejRozUMnější věc.
Vytáhnu placatku s RUMem a svou kovovou štamprli. Tu naliju a nabídnu průvodčímu. Chvilku váhá pak ji přime. Ťukneme si. „Tak na zasrané Vánoce a zkurvený nový rok.“
 
A negr pokračuje v cestě. Vždy se dá někam dostat i když zrovna nemáte lístek a průvodčímu pochčijete nohy.
Autor Fanosh, 07.01.2012
Přečteno 486x
Tipy 10
Poslední tipující: Nyanka, Rezkaaa, hybridka22, ewon
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to mi budeš muset připomenout zlatíčko, víš jak já zapomínám : )

25.01.2012 16:26:49 | Fanosh

já si pamatuju, že tam ještě jeden námět byl... :-p

25.01.2012 09:59:01 | Nyanka

určitě sme spolu vlakem nejeli naposled, vymyslím, co mě na padle :-P

25.01.2012 08:44:39 | Fanosh

až se mi zachtělo zase jet vlakem, co vymyslíš příště pro pobavení? :p

24.01.2012 13:02:53 | Nyanka

ty stojíš za to sem ještě někdy vlízt

11.01.2012 17:06:29 | Lagedama

Úchylný, sprostý, nechutný... a skvělý. Jako vždy :-)
Měj se moc fajn, třeba se sem ještě někdy vrátím.
Na rozloučenou klikám dvě hvězdy...

09.01.2012 19:01:08 | hybridka22

STrašně skvělý!! Smála sem se teda pořádně, dokolečka se musím neustále obdivovat tvojí bezmezné fantazii! U mě máš Nobelovku za originalitu, a radši rovnou dvě! :)

08.01.2012 13:35:04 | Rezkaaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí