A začalo to úplně nevinně...

A začalo to úplně nevinně...

Anotace: Je to moje slohovka ze školní olympiády v ČJ, tak proto je to tak krátké, délka byla omezena na 20-25 řádků psaných rukou... Ale za komentáře budu vděčná

Petra se s Robertem seznámila před měsícem na místní diskotéce. Za týden se dali dohromady, stala se z nich nerozlučná dvojice. Zdálo se, že je nikdo a nic nedokáže rozdělit. Přátelé o nich často říkávali, že jsou jako stvořeni jeden pro druhého...
"Petro, tak kdy?" ptal se naléhavým hlasem Robert.
"Nevím, ale přijde mi to brzo," řekla tisknouc mu ruku.
"Brzo!" prsknul nazlobeně a v rozhořčení rozhodil rukama. Nikdo z nich již nic neříkal a nadále kráčeli vedle sebe ztemnělým parkem. Jejich kroky se rozléhaly zlověstným tichem.
Najednou se stalo něco nepochopitelného. Robert ji zatáhl do nejbližšího křoví...
Ráno nalezli mrtvou Petru dva náhodní chodci; byla znásilněna. Robert byl ještě téhož dne nalezen v koupelně s podřezanými žílami a dvěma dopisy. Jeden byl určen rodičům a známým. Druhý, delší, byl pro Petru, jeho lásku, kterou zaslepen svým chtíčem zabil. Nikdo to nechápal, jen Robert věděl, že jde za ní. Za Petrou, svým černovlasým andělem. Snad mu odpustí.
Následujícího dne vyšel v novinách článek o těch dvou. Článek byl zařazen do černé kroniky a nadepsán titulkem: A začalo to úplně nevinně...
Autor Santinan Black, 07.01.2007
Přečteno 511x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nemám ráda olympiády... zvlášť ty z češtiny, protože lidi s nadáním a originálními nápady, lidi, kteří si jindy jazyk i zvolené téma užívají, nutí psát právě tyhle šílenosti.

20.04.2007 08:25:00 | Gina Rocca

Také jsem psala slohovku na toto téma. Ještě jsem ji nepřepsala - mám toho teď moc. V olimpiádě jsem dosáhla celkem dobrých výsledků, bez postupu, ale to mi nevadí.
Zajímavý příběh.

21.03.2007 08:52:00 | Inies

Promiň, ale mě se tohle vůbec nelíbilo. Nevím proč, prostě ne...

27.01.2007 20:52:00 | Walome

My jsme olympiádu psali až včera a já ještě pořád spadám do první kategorie, takže jsem měl jiný téma, ovšem ti starší, kteří si šli pro zadání všichni krásně zavzdychali nad tímhle tématem.
Ale to sem nepatří. Je vidět, že ty ses s tím poprala docela dobře - škoda jen té délky, ale to už je bohužel dáno zadáním. Budu se moc těšit na další povídky =)

10.01.2007 16:04:00 | Elwig

zdravím, na můj vkus a myslím,že i na tvůj je to pekelně krátké, věřím,že ti to muselo dělat problémy,sama píšu olympiády:-)kdyby to prodloužili,nic by se nestalo,alespoň by se lidé jak my mohli vyřádit. Líbí se mi na tom,že jsi i tam kraťounký příběh ověnčila tajemnem. a Doufám,že brzy uveřejníš další povídky.Marinne

09.01.2007 14:53:00 | Marinne

Mno je to asi tak - práce vhodná do olympiády. Trochu výchovná, stručná, jasná. Ve skutečnosti bys to bez omezení napsala líp.;o)
Jinak moc děkuju za přání k Vánocům, tobě přeju taky vše krásné do nového roku (asi trochu pozdě, ale přece), ať se ti daří všechno co chceš... A ať poznáš jen samé dobré lidi.:o)
S pozdravem, Sokolička

09.01.2007 14:42:00 | Sokolička

Pěkný nápad, ale až moc mi to přepomnělo televizní zprávy, kdy co nejrychleji a nejstručnějí musí být řečeno co nejvíce ... vím, že je to tím omezením, ale tady už omezená nejsi, mohla by jsi to prodloužit .. =)

08.01.2007 17:48:00 | Miro Sparkus

Libi se mi to strasne moc, ale mrzi me, ze to neni lip uvedene... To je na tom ta jedinna skoda, ale to bylo tim omezenim.. nejspis..

07.01.2007 21:02:00 | dolfik131313

připadá mi to až moc stručné

07.01.2007 19:34:00 | Anijanka

sice krátké, ale je tam řečeno úplně všechno i když skoro nic...moc se mi to líbilo

07.01.2007 19:03:00 | Jiřina

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí