Alkohol je metla lidstva!

Alkohol je metla lidstva!

Anotace: Alkohol a chlapi? Nikdy nemíchat!

Já jsem takový pitomec!
Po dlouhé době jsem přijela za taťkou do Přerova a šla na vínko s Katkou – mou skvělou kamarádkou. Neviděly jsme se roky, takže brebentění o klucích nám zabralo dobré tři hodiny. Svěřovala jsem se jí s dnešním odpolednem. Byla jsem hrát tenis s Tomem, který mě pozval večer do baru. Co říct k Tomovi, je to (asi) hodný kluk, neznám ho natolik dobře, abych ho mohla soudit. Vím, že rodiče a spousta dalších ho nemusí. Mně přijde rozumný a v pohodě, ale to jsem teď odbočila. Poté, co jsem Katku překecala, aby večer šla se mnou, jsme zaplatily útratu a šly se domů načančat.
Cestou do baru jsem se stavila pro Kačku, bydlí po cestě. Byla jsem dost nervózní, do tohohle baru já nechodím. Nikdy jsem tam nebyla a lidi tady jsem neznala. Jakmile jsme byly uvnitř, hned jsem si to namířila směrem k baru a dala si jednoho panáka na povzbuzení. Velká chyba! Kdo mohl tušit, že se za pár minut lidi v baru zblázní a budou mě chtít všichni pozvat. Byla jsem v ráji! Cítila jsem se jako hvězda, každý si se mnou povídal, kupoval mi pití a bavil mě. Během večera jsem vypila snad 7 panáků, což se taky pořádně podepsalo na zvyšující se hladince. Poznala jsem spoustu jmen a potřásla si s mnoha rukami, ale nepamatuji si skoro žádnou, až na tu jednu! Ruku, kterou mě držel a vedl si mě do svého bytu.
Otevřel dveře a nasměroval mě do ložnice. Byla jsem dezorientovaná a opilá. Jeho ložnice byla útulná, modré zdi mi připomínaly můj pokojíček. Jak jsem tam tak seděla a přemýšlela o modré barvě, přišel můj společník a začal mě líbat. Bylo to tak vzrušující a impulzivní! Přesunul mě na postel a položil mě na ni. Rukou hladil celé mé tělo a postupně ho zbavoval oblečení. Líbal mě doslova všude, myslela jsem, že slastí vybuchnu! Nevím, jak dlouho jsme se líbali, ale kdyby to šlo, vylíbala bych z něj duši. Když už měl v úmyslu do mě proniknout, prudce jsem ho zarazila a řekla ne. Sice jsem byla opilá, ale moje zásady přetrvaly. Ještě, že tak!
Byla jsem unavená a on taky, tak jsme si řekli dobrou noc a já se otočila na druhý bok. Překvapilo mě, že se otočil a objal mě. V téhle pozici jsme se probudili i ráno.
Kdyby mě polili studenou vodou, nešokovalo by mě to natolik, jako fakt, že vedle mě leží Tomáš!
„Jsem to ale pitomec“, pomyslela jsem si.
Autor jane963, 03.10.2012
Přečteno 438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí