SEX s EX

SEX s EX

Anotace: Už jste zažili pocit, kdy jste mysleli, že vyletíte z kůže? Pocit, při kterém Vás napadaly tisíce bujarých představ o tom, jak se milujete kdekoliv a s kýmkoliv? Bravo, pak tedy vítejte mezi námi - sexuálními abstinenty.

Tak a je to tady! Můj absťák po sexu se dostavil. Byla jsem v práci a přepadly mě strašné chutě. Nevím, co se stalo, musela jsem jít okamžitě na toaletu, abych ukojila svou touhu.

Na druhý den jsem seděla v pokoji a přemýšlela. Únor, březen, duben, květen, červen, červenec....! Pro pána krále! Vždyť já jsem už 6 měsíců bez sexu! Od mého rozchodu s přítelem jsem neměla vážnější známost.
Každým dnem mé choutky sílily a já nevěděla kudy kam. Nikdy jsem nepřemýšlela nad nezávazným sexem s kamarádem. Věřila jsem, že se lidé mají milovat, jen když se skutečně milují.

Co na to říct, tuhle myšlenku jsem pohřbila hned po té, co jsem si zašla s bývalým přítelem na skleničku. (Po našem rozchodu jsme zůstali dobrými přáteli). Po druhé sklence jsem začala mít povídavou a svému expříteli se svěřila s mým malým tajemstvím. Pusa mu spadla, oči zajiskřily, ruce zaplatily. Za 10 minut jsme si to mířili k němu domů. Klika cvakla a já se nacházela ve známém prostředí. Už ve dveřích mě políbil a z našich toužebných polibků nebylo cesty zpět. Vedl si mě do své ložnice, kde mě položil na postel. Líbal mě na krku a jeho vousy mi činily husí kůži! Bylo to neskutečné. Samým vzrušením se mi zrychloval tep i dech. Celá jsem se třásla a toužila jen po něm.

Co Vám budu vykládat, byla to bomba! Tolik vzrušení a energie zároveň jsem nikdy dřív nepocítila! Sexovali jsme celou noc a vychutnávali si jeden druhého.

K nezávaznému sexu jsem měla vždycky odpor, myslela jsem si, že musím být zamilovaná, abych se dokázala s někým vyspat.
Měním trochu názor, sex je součástí života a je přirozené, že máme občas menší "absťák". Tělo nám připomíná, že se máme probrat a opět žít!
Celou "věc" beru jako zkušenost do života, ovšem opakovat to nechci. Nebo chci? Není to dobré, jednou mi kdosi řekl, že "sex s EX, je krok zpět" a měl pravdu.
Autor jane963, 03.10.2012
Přečteno 883x
Tipy 6
Poslední tipující: A. L. McCawley, Krista.F
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nebylo to tady už jednou? Mám pocit, že jsem to četl a i komentoval

04.10.2012 13:26:38 | kočkopes

Ano, ano, bylo to tady, jenže jsem to nechtěně smazala...=)

04.10.2012 16:49:50 | jane963

nice :) zajímavá myšlenka..

03.10.2012 18:04:53 | Ajví

Psala jsem to spíš jako takové menší zamyšlení. Moc děkuju! =)

03.10.2012 18:07:11 | jane963

Výborně!

03.10.2012 17:00:16 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí