Sněhová vločka

Sněhová vločka

Anotace: Každý jsme sněhová vločka.Jako ona čekáme na to kdy se změníme na kapku vody.

Letím si takhle oblohou.A kolem mě poletuje spousta věcí,co jsou podobná mě.Jenomže kdo,nebo spíš co vlastně jsem??
Možná když se jich zeptám,tak mi řeknou.Všichni jsme stejní a přitom každý jiný.
Zeptala jsem se kdo jsem a on mi odpoveděl,že se jmenuji Sněhová vločka.Konečně jsem tak šťastná.Vim kdo jsem.
Ale on mě pořádně srazil na kolena.Řekl mi ať se moc neraduju.Protože mi hrozí velké nebezpečí.
Ublížímy prý všechno co je teplé.Roztaju prý při doteku lidského tepla.Jedině co ze mě zůstane je kapka vody.
NECHCI UMŘÍÍT!
CHCI TU BÝT!
PROČ JE ŽIVOT NEFÉR?
Co mi teda pomáhá?
Zima.
Chlad.
Takže mám šanci žít?
Aspoň malá naděje.
Jenomže co to vidim??Tam dole stojí dva lidé a líbají se.Podivila jsem se jak to je nádherné.Já asi nikdy nezažiju lásku.
Jenomže co to?Já padám přímo k nim.Nechci!!
Pozdě,to děvče mě chytlo do holé dlaně.
To je můj konec.Naposledy se podívám na nebe.
Pomalu se ze mě stává kapka vody.
Ale co to slyšim??
Prý sem jim přinesla zimu.Jsou prý šťastný.
Teď už mi tolik nevadí,že se změnim,že umřu.Aspoň jsem někomu těsně před svou smrtí udělala radost.
SBOHEM.
Autor Caecus archangelos, 13.01.2007
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Zdařilé dílko.

07.10.2007 12:48:00 | Bíša

je krasna. smutna. asi je to nase prokleti psat jen smutne pribehy...

te iubeste meus caecus archangelos

14.01.2007 13:24:00 | ruach

jsem trochu v tranzu. Má kamarádka mi nedávno dávala přečíst jednu svou povídku. Jmenovala se Sněhová vločka. A kromě způsobu a délky zpracování mají vaše povídky stejný obsah a stejnou pointu. Zvláštní:-). jinak docela pěkná povídka ;-)

13.01.2007 19:13:00 | Hel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí