Chyba

Chyba

Anotace: krátká depresivka. Prosím komentujte.

Listí padá, skroucené a hnědé, kde je ten krásný zelený list, který to byl dřív?

Únava mě přepadá, proč mě nenechá být?

Kosi krouží oblétají, jako supi nad zmírajícím. Co ode mě chtějí? Proč mě nenechají žít?

Jdu parkem, už je pozdě. Na všechno je pozdě. Na omluvy, na přání, na prosby i motlitby. Listí přepadá únava stejně jako mě, proto padá dolů až na tu studenou zem. Možná, že brzo i já spadnu a nikdy se nezvednu, všimne si toho někdo? Nikdo..jak je ten svět krutý, každému zaleží jen na sobě. Ano, jen já jsem tu důležitý, ostatní ať umřou třeba hlady, ani si neuvědomí, že se to může otočit, ale kdyby byl si to uvědomil dřív, kdyby kdyby ....to jsou jen slova a ty moc bez skutků nemají...

Člověk dělá chyby, říká se, že dělat chyby je lidské, to jsou jen kecy. Člověk dělá chyby, protože je zaslepený svou náhlou velikostí a pokud není zaslepen, zas nemá jaké chyby dělat a tak to jde pořád dokola.

Říká se, že člověk se z chyb učí, tak proč děláme všichni jednu a tu samu chybu, i když vidíme, že ten vedle udělal stejnou, a jak to s ním dopadlo.

Chyba, nádherné slovo, že? A v kolika jazycích ho člověk může znát. Jen jedno hloupé slovo a kolik toho může zničit.

Možná, že byla chyba i psát tuhle povídku.
Autor Liondande, 13.01.2007
Přečteno 256x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Typický depresivní stav. Ani k tomu nemám co říct. Hodně mi tam vadily chyby, poslední odstavec...jazicích...bilo do očí.

13.01.2007 17:13:00 | kookky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí