O Tygru a Draku

O Tygru a Draku

Anotace: Příběh Tygra...

Sbírka: Život Tygřice

Jednoho krásného dne potkal Tygr Draka. Všichni Tygra varovali, že Drak je zlý a nebezpečný. Tygr se rozhodl tuto skutečnost změnit. Dvě šlechetné a majestátné kočičí šelmy se za Tygra postavily a podporovaly ho. Byla to Puma a Lev. Tyto dvě šelmy se staly jeho mistry. Do cesty se mu postupně začali stavět čtyři zvířata: Vlk, Pes, Krysa a Had. Ta se snažila Tygra zastavit... Ale proč? Tygr chtěl světu ukázat, že Drak není zlé stvoření. Tygrovi se podařilo získat Drakovu důvěru.
První se mu do cesty postavila Krysa. Krysa Draka donutila, aby se stáhl a znovu vůči Tygrovi uzavřel. To na čem Tygr tak pracně pracoval, bylo během chvíle zničeno. Musel začít znova, ale nejdříve se musel zbavit Krysy. Nebylo to vůbec jednduché, protože Krysa byla ovládána někým, kdo Draka nenáviděl...
Mezi tím Tygr potkal Psa a Hada. Oba se ze začátku zdáli přátelští, ovšem pak se ukázalo, že Pes chce Tygra ovládat. V tuto dobu se Tygr snažil pochopit chování ostatních zvířat a jejich hyerarchii, aby mohl vůbec ve své cestě pokračovat. V tuto dobu mu Lev s Pumou pomohli nejvíc. Lev radil, učil a podporoval. Puma byla jeho oporou a oba ho rádi vyslechly. Had nabídl Tygrovi pomoc. Tygr váhal, ale s něčím si tedy nechal poraadit i od Hada. Však do doby, než Hada začal ovládat nějaký tvor. Pes se k Tygrovi otočil zády a nechal ho na pospast, když potřeboval největší pomoc. Ještě že měl Pumu a Lva... Po pár dnech se vrátila Krysa a snažila se Tygra vychovat. Tygr se okamžitě vzepřel, útočil a šel proti Kryse. Přidal se Pes a Had. Snažili se Tygra zmanipulovat, aby přestal neustále bránit Draka. Konečně se Tygr zbavil Krysy, Psa i Hada.
Konečně po dlouhé době se zase ukázal Drak. Tygrovi to dodalo odhodlání a začal bránit Draka. Ze začátku se to vyvíjelo dobře, až do doby, kdy Vlk napadl Pumu... Tady se Tygr zastavil, aby Pumě pomohl. Díky tomu získal nové zkušenosti, které později využije. Nastala situace, kterou nikdo nečekal... Drak se znovu odmlčel a s nikým, koho Tygr zná nekomunikoval.
Za tu dobu tohoto příběhu Tygr potkal mnohozvířat, co se ho snažili zmanipulovat, ale teď narazil na Vlka. Nejprve se mu Tygr snažil vyhnout, protože z něho měl strach. Poté, co se Tygr odhodlal mu napsat, zjistil, že nemá skoro žádné slabé stránky až na jednu. Pokud se sním bude bavit na jedno téma dlouhou dobu, Vlk se v té konverzaci začne ztrácet a zamotávat.
Nyní se musí Tygr naučit hodně mluvit na jedno téma a nezamotat se do toho, aby měl před Vlkem navrch. Snad se Drak zase někdy ukáže a Vlk přestane útočit. Tady se prozatím S Tygrem rozloučíme. Vlk je velmi tvrdý oříšek, ale společně se Lvem a Pumou to doufám zvládnou...
Autor kacenka, 29.01.2013
Přečteno 478x
Tipy 9
Poslední tipující: mkinka, CoT, hp.Rick, Kare Jishin, Pettys, kytiu
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné! :)

07.02.2013 14:24:44 | Kare Jishin

Děkuji :)

07.02.2013 14:40:55 | kacenka

zajímavý příběh a je pravdou, že jsem většinou v draku, ale to se alkoholikům stává

01.02.2013 16:08:51 | hp.Rick

:D

01.02.2013 17:04:24 | kacenka

:)jistěže zvládnou nejsou to žádný béčka :D a třeba se vrátí i drak a třeba je pořád tu - nemusí pršet stačí když kape :*

29.01.2013 17:56:08 | kytiu

Jé ty jsi to pochopila, to jsem ráda :D

29.01.2013 18:47:21 | kacenka

Pořád si to čtu :D mám tě ráda :*

29.01.2013 23:31:09 | kytiu

To jsem ráda, že se ti to líbí... Mohl by se na to podívat i Rick jsem zvědavá co by tomu řekl...

30.01.2013 20:34:29 | kacenka

:)

29.01.2013 19:17:10 | kytiu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí