Vzpomínka na tebe

Vzpomínka na tebe

Anotace: V jednom pokoji v nádherném domě leží na posteli dívka, Která se schoulená do klubíčka...

V jednom pokoji v nádherném domě leží na posteli dívka, Která se schoulená do klubíčka a v ruce drží fotky svého zesnulého přítele. Vzpomínka na osudný den jí pořád tíží a stále se s tím nemůže vyrovnat. Je tak silná, že pomalu nikdo tu barieru neprorazí ani láska. Je stále uzavřená v sobě a nedá volnost svým pocitům… (Teďka k samostatnému příběhu z osudného dne)

Osudný Den: Z rána se dívka probudila, ale nevěděla, co se v ten stane a co je předpověděno. Vstala z postele a koukla z okna ven. Před domem stál její velice milovaný přítel, kterého doopravdy milovala. Rychle se převlékla do věcí na ven. Na sobě měla modré džíny s velkými nohavicemi. Triko měla černé bez rukávu a uprostřed byla hvězda… Po chvilce vyběhla ven z domu a hnedka přišla ke svému milému. Objala ho kolem krku a on jí položil ruce na bok. Dali si polibek a poté se vydaly, někam si sednou… seděli v nejznámější restauraci s názvem Modrý drak. Mluvili spolu, upřímně a mile. Nakonec se postavily a šli se projít. Přecházely přes silnici a na straně po které šel její přítel tak se vřítilo auto a oba dva je porazilo… Auto ujelo z místa nehody a dívka se svým přítelem leželi od sebe 5 metrů. Náhodně kolem nich jelo další auto, které poté zastavilo a přivolalo sanitku. Dívka byla středně raněná a její přítel byl těžce zraněn. Dívka ze svých sil co jí ještě zbývaly, než přijela sanitka tak se doplahočila se svému milému a poté ho přitiskla k sobě tak aby ještě mohl dýchat a řekla. " jsem tady s tebou, neboj, budeš v pořádku." Kluk promluvil svá poslední slova. " Leni. Hvězdičko moje jasná. I když bych to nepřežil tak tě budu nadále milovat a budu i na tebe dohlížet. Miluji tě miláčku." Dořekl svoje poslední slova a poté těžkým zraněním podlehl. "Martine ne, prosím ne!" Rozbrečela se, poté z plných plic zařvala. " Néééééééééééééééééééééééééééé!!" Jen už Martina držela v objetí a brečela. Když dojela sanitka k nim tak poté musely odtrhnout Lenku od Martina. U něho usoudili smrt a jeho poté odvezly do nemocnice a Lenku domů. Druhý den si vzaly Lenku na policejní stanici, aby jim řekla, co se stalo. Také jim to všechno řekla a poté šla domů.

O několik dnů později: Našli toho, vyniká, kdo to udělal a ještě v ten den měl Martin pohřeb. Viník se dostal do vězení na 5 let bez podmínečně. Lence to moc nestačilo, protože mu chtěla dát více let, zato, co udělal. Zabil jí první a poslední lásku.
Od té doby je uzavřená do sebe a už žádnou lásku nechce pocítit… několikrát si už sáhla na svůj život, ale vždy to skončilo tak že to přežila. Měla pocit, že vždy jí zachránil Martin před smrtí. Že nechce, aby předčasně zemřela a byla na světe dál ale už bez něho. Ob jeden týden chodí na hřbitov ale vždy po desáté hodině večerní. Pokládá tam jenom červenou růži, na okraji okvětních lístků jsou vždy černé. Upadnou jí kapky slz na hrob a poté jde zpátky domů. Tam jako obvykle leží na posteli s fotkou ruce a vzpomíná na osudný den jejich života.
Autor Alexaj, 12.02.2013
Přečteno 322x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí