Život feťačky.......a její smrt

Život feťačky.......a její smrt

Anotace: drogy muj život,ale taky moje smrt......stejně nic neřeší

„Dělej pojď poběž no tak honem,rychle přidej“.Utíkám jak nejrychleji dokážu,ale už asi půl roku nemám skoro žádné síly,síly na NIC!!A proč??Proč proč,už nejsem jako dřív….ta malá holka bez starostí dnešního života??Ano starostí,ale jak se to vezme,přece jsem měla starosti i předtím,možná právě proto jsem to začala řešit takhle!!Ale byla to hloupost ta největší hloupost ano starosti zmizeli ale na jak dlouho na 3-4 hodiny stálo mi to zato??Měla jsem snad bojovat pro ti nim jako každý obyčejný a hlavně normální člověk??Tak proč byla jsem malá holka a proč jsem za tak krátkou dobu tak rychle dospěla??Možná tím,že jsem se o sebe musela už postarat sama naši mě už nechtěli sponzorovat.Musela jsem začít krást,ano krást je to děsný vždycky jsem tyhle lidi odsuzovala,ale teď to dělám taky tak proč??Všechno to začalo tak nevině.Flákala jsem školu,přestala se věnovat kámošům a našla jsi nové(promne v tu chvíli moji nejbližší),kašlala jsem na rodinu na jejich rady!!Myslela jsem,že mě nechápou v té době promne byl každej člověk blbej a nikdo mi nerozuměl.Měla jsem svůj svět,SVŮJ vlastní do kterého jsem utíkala snad schovat se,schovat se všem a hlavně utéct před sebou samou.Jeden hloupej vpich a zničila jsem si život.Ano jsem feťačka.Kradu abych měla na další dávky,na další hodiny bez starostí!!!No tak pohni,dělej,uteč no tak to dáš poběž mi jsme ti jediní který už máš.Nevidím mám před sebou rozmazáno,slyším hlasité volání jako by zdálky.Ale,už nemůžu,už nemůžu dál pomalu padám k zemi.Jedno škobrtnutí nohou můj lístek do jiného světa.Nééééééééééééééé nepadej vstaň prosím,prosím vstaň slyšíš??Ne neslyším už neslyším nic,už nic neslyším ani necítím ano teď jsem ve světě bez starostí.Snad teď,už mám to co jsem si přála,už žádné starosti nic prostě NIC!!Promne šťastný konec mám to co jsem chtěla ale co mojí blízcí moje rodina??Proč jsem byla sobec a myslela jenom na sebe a ne na jejich starosti??Dit nejsem sama kdo je měl snad mohla jsem je řešit jinak jo mohla,ale už nemohu.Malá,hloupá holka co sáhla pro řešeních svých problémů k drogám!Stáhla ruku k jisté smrti to starosti já zabyly.Jo drogy jsou starosti dnešního světa….chtěla jim uniknout,ale přece už jako malá věděla že i v pohádkách na,které jsem věřila se starosti starostmi neřešily.Snad pochopí a jednou mi dokáží odpustit!Zničila jsem sama sebe dobrovolnou starostí.Drogy byl můj život drogy byla moje jistá smrt.
Autor llucinka886, 18.01.2007
Přečteno 407x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí