_-_-_-_

_-_-_-_

Anotace: Ze začátku jsem psala o něčem jiným....pak jsem to přepsala a pak znova přepsala....tak uvidim co mi ktomu napíšete :-)

„Jo to bylo fakt super“, směje se Sofie a opět propadne v záchvat smíchu když si vzpomene na dnešní příhodu ve škole.
„Ježiši to byl trapas. Jak letěl“, nezůstane pozadu Vanesa a už se láme v pase.
Ptáte se čemu se smějí ? Spolužákovi, který upadl na schodech. Zdá se vám to povrchní ? V tom případě se shodneme.
Dnes, stejně jako každý jiný den, jdu se Sofií a Vanesou ze školy domů. Jsme nejlepší kamarádky, ale přesto jim někdy nerozumím.
Nevím proč, ale už strašně dlouhou dobu mě ignorují. Chodím s nimi domů, sedím s nimi ve škole i v jídelně, ale….je to jako bych neexistovala. Snažím se něco namítnout, ale naprázdno zavřu ústa a znovu sleduji jak ty dvě pokračují dál v hovoru jako bych vedle nich nebyla a dokonce si nevšimnou když se zastavím před jedním panelovým domem.
„Tak…..je to tady zas“, řeknu si sama pro sebe a co nejopatrněji odlepím oči od země abych mohla pohlédnout do špinavého okna ve druhém patře.
Obraz který se mi naskytne znám už nazpaměť. Za šedivou záclonou stojí dívka s dlouhými plavými vlasy, po tvářích jí stékají slzy a dlaň má přitisknutou na okenní tabulce.
Proč tam každý den stojí ? Proč ji nikdy nepotkám venku ? Proč je tak smutná ? A….proč ji vidím jen já ? Najednou ta dívka promluví. Je moc daleko, nerozumím jí. Snažím se alespoň odezírat z jejích rtů….písmenko po písmenku se snažím dát dohromady ta dvě slova….JSI MRTVÁ.
A pak….chápu. Ohlédnu se na své kamarádky a vykročím směrem ke dveřím panelového domu. Chvíli hledím do jmenovek na zvoncích když v tom se z mluvítka trhaným hlasem ozve: „Pojď nahoru, je otevřeno. Popovídáme si….“
Autor -Wendy-, 22.01.2007
Přečteno 333x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To fakt ne....vlastně ani nevim proč jsem to nějak nepřepsala...asi jsem chtěla vědět jak na tohle bude někdo reagovat nebo tak

26.01.2007 17:41:00 | -Wendy-

Když ty sama říkáš, že se ti to moc nelíbí, pak mi není jasné, proč jsi na tom třeba ještě nezapracovala? Nebo máš strach, že když alespoň jednou denně nenapíšeš na tenhle server povídku, tak se na tebe zapomene?

25.01.2007 20:14:00 | derrry

Těžko říct proč to číst....mě samotné se tohle moc nelíbí....ze začátku to bylo oničem jiném ale pořád jsem to přepisovala až vzniklo tohle. Dík za názory. Mějte se :-)

25.01.2007 18:15:00 | -Wendy-

SLoh je fajn, hezky napsané, ale proč bych měla číst něco, o čem vím po třech větách jako to skončí ??!

25.01.2007 18:05:00 | derrry

jo...líbí se mi to...

25.01.2007 16:55:00 | SadAngel

Líbí se mi to...mohlo to být víc rozepsané a už nějak v půlce mi bzlo jasný, že je mrtvá, ale to vůbec nevadí.....tzhle povídkz mám ráda

25.01.2007 14:45:00 | Dhampir

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí