if you wanna understand my pain

if you wanna understand my pain

Anotace: jak to asi bolí, když lámete srdce

Obtáhla oči tlustou černou linkou a přišla mu otevřít v krajkovym prádle. Nebe bylo červený. Očima ho pozvala dál a jeho pohledu lemovanýmu solí slepenejma řasama se vyhejbala.
"Nerozmyslel sis to?" zeptala se, než zavřela dveře.
Mlčky zavrtěl hlavou, pověsil kabát na věšák a třesoucíma rukama si začal knoflíček po knoflíčku rozepínat košili.
"Ukaž," přistoupila k němu, aby mu pomohla. Rozplakal se a ona dál dělala jakoby nic. Pak ho vzala za ruku a odvedla do ložnice. Počkala, až si lehne, a připoutala ho k posteli. Tak, jak to měl rád. Jenomže dneska to bylo jiný. A nebe přecházelo z červený barvy do temně rudý.

Posadila se na něj obkročmo a políbila ho na krk. Tak, jak to měl rád. Po tvářích mu tekly slzy proudem a ona jen stroze řekla: "Jen breč. Já taky brečela."
Pak vzala ze stolu skalpel, ten mu přiložila na prsa a bez varování táhlým pohybem řízla.
Vyjekl bolestí a pořád dokola se jí omlouval. "Promiň... Prosím tě, promiň, promiň, promiň..." Pořád. Křik mísený s pláčem. Pořád. Hučelo jí v hlavě. Dokázal to on... Dokáže to ona taky!
Promiň, promiň, promiň, promiň...
Nebe bylo rudočerný, když mu vyrvala srdce z hrudi a špendlíkem do něj vyrejvala písmenka. Neplakala. Plakal snad on, když totéž dělal jí? Představení zůstává furt stejný... Jen role se vyměnily.

Ránu mu zašila černou nití a jehlou ohřátou nad zapalovačem a nebe bylo zase červený.
"Tak co," povzdychla si.
"Promiň," opakoval pořád. "Promiň, promiň, prosím tě, promiň..."
"Ještě něco," vzpomněla si a odběhla do kuchyně pro citron. Ten pak rozřízla napůl a chvilku zaujatě sledovala, jak se kapičky krve ze skalpelu jedna po druhé vpíjí do kyselý citronový žlutě. Jako když na červenym nebi vysvitne slunce.
Vzala jednu půlku citronu a prudce vymáčkla do otevřený rány. Hlasitě zařval a celej se rozklepal.
"Teď jsme si kvit," řekla, pak vstala a odemkla želízka.
Ještě chvíli ležel, vyjeveně ji pozoroval a rozechvělými rty šeptal pořád dokola...
Promiň.
Mávla rukou. "A teď vypadni."
Pomohla mu na nohy, odtáhla ke dveřím a košili a kabát mu vrazila do náruče.
"Sbohem."
"Lásko..." zkusil naposled, ale ona jen pohrdavě zavrtěla hlavou a zabouchla mu dveře před nosem.
Nebe bylo červenožlutý a její zlomený srdce navždycky zkamenělo.
Autor bittersweet, 22.01.2007
Přečteno 586x
Tipy 12
Poslední tipující: PPetrushka, N.Ryba, derrry, Kávový Poutník, Tea17, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Teda divim se, že to má tak málo tipů. Přišlo mi to skvělý, naprosto trefný, výstižný, prostě skvělý. Jen to říznutí skalpelu bylo na mě až moc, ale patří to k tomu, takže jsem četla dál. Opravdu se mi to moc líbilo. ST.

25.04.2010 17:01:00 | PPetrushka

Uuu tak toto byl mazec:) originalni a pekny:)i kdyz nechtela bych to zazit...

15.11.2008 12:08:00 | N.Ryba

Tak tohle je výborný!

16.10.2007 18:12:00 | už ne pernikova princezna

Taky bych chtěla, aby jednou pochopil...

12.02.2007 16:00:00 | sad_girl

Tohle bylo moc dobrý, ale snad až moc krutý... Přece jen kdosi řekl: "oko za oko a svět bude slepý" - srdce za srdce a nezbyde nic než kámen, nic proti kamenům, ale jsou až moc chladný a neosobní...

07.02.2007 11:55:00 | Cristinne

no... jestli někdo chtěl originalitu, myslim že může být spokojen

25.01.2007 21:03:00 | Hel

Tak tohle není zrovna moje taška s šitím :-)) Ale za nápad a za zpracování nelze jinak než červenou nití vyšít stovku.

25.01.2007 20:24:00 | derrry

Wow, tak tohle se mi líbilo fakt hodně... Jako bych to zažila na vlastní kůži, i když já bych mu to srdce zřejmě nevrátila, ale připíchla bych si ho špendlíkem do vitríny vedle dalších kousků. :o) Mno, dost už bylo sadismu, je to pěkné, pěkné, pěkné. :o)

24.01.2007 09:15:00 | Sokolička

Hm....Nějak tě chápu...Jako by si mi to psala na objednávku...Tak jen říct, že dík...

Ale stejně zkamenět by nemělo...:( Víš, ono příjde jistě někdo, kdo bude chtít to srdíčko vzít do ruky... a až ho ucítí tlouct mezi prsty obloha se nadechne a zase zmodrá...:) A bude řvát...miluju život!:)

...možná...

22.01.2007 23:31:00 | Favi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí