Tygřice a Vlk

Tygřice a Vlk

Anotace: Pokračování života Tagřice

Sbírka: Život Tygřice

To byly časy, kdy Drak byl Drakem a ne nějakým ufňukaným Dráčkem. Bohužel ty krásné časy jsou pryč. Krysa z jejího života zmizela, Pes s Hadem a Vlkem taktéž. Byly to kruté časy, ale krásné a cenné.
Tygřici však nadobro poznamenaly. Už neběhá za motýly, jako tenkrát. Vlastně už ani nemůže. Do cesty ji vstoupil Vlk. Není to Vlk, jako byl ten minulý. Je to jiný, než kterého znala. Celkově je to jiné zvíře, jako by sem vůbec nezapadalo.
Vlk je jen o rok starší než ona sama. Energeticky je však velice silný, ač o tom vůbec neví. Jeho fyzická stránka je velice krásná. Dokobnalé svalnaté tělo. Mno, co si budeme povídat, ještě by jste ho chtěli. Jeho psychycká stránka utrpěla v mládí velkou ránu.
S Tygřicí se znají jen krátkou dobu. V době jejich seznámení, byla na ně Srna velice naštvaná. Přesto, že za jejich seznámení mohla ona, tak velice žárlila. Proto, aby jsi něco získal, musíš ztratit věc stejné nebo vyšší hodnoty...
Kromě Vlka poznala Tygřice také Veverčáka. Ten Veverčák je krotký, milý, hodný, roztomilý, ale má nízké sebevědomí a je stydlivý. Tygřici to přijde velice líto, a proto se rozhodla, že Veverčákovi pomůže. Tak uvidíme, jak se jí bude dařit...
Autor kacenka, 11.11.2013
Přečteno 324x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí