čierny šíp

čierny šíp

Jedná stará žena sedí pri lesnom prameni .
Vedľa seba ma prútený košík plný lesných darov .
Sedí a pozerá sa na priezračnú vodu ktorá sa pred jej očiami predvádza v slnečných lúčoch vychádzajúcich s poza stromov.
V myšlienkach jej prúdi spomienka z dôb keď bola mladá a krásna .


Má 15 rokou a je zamilovaná do lesného elfa ktorí je oddaný kováč a pomáha
otcovi z výrobou bodkou pre kone a naradia na obrábanie pôdy .
Sú spolu práve pri zmieňovanom potôčiku .
Rozprávajú si príbehy a dávnych kráľovstvách a ich hrdinoch ktorí nasadzovali krk za slobodu a mier ktorí je ospevovaný široko ďaleko nádhernými nymfami .
Keď zrazu po lese prejde nesmierne temný krik .
Krik tak plný nenávisti a hnevu že všetká lesná zver zo strachu utekala dolu k jazeru .
Elf sa rýchlo postavil a to čo zahliadol ho prinútilo zobrať dievča za ruku
a nasledovať zver k Jazeru pri ktorom je krásna a pokojná dedina .
Pri behu počujú za sebou strašný rev ako by ich prenasledovali Ghulovia .
No bály sa otočiť tak bežali ďalej .
Bežali dokým elf nevykríkne a nepadne na zem ..
Dievča sa hneď za ním otočí aby zistila čo sa stalo..
Mal v nohe čierny šíp z Nerefitového dreva ...
Nestačila k nemu pribehnúť a už na ňu kričal nech okamžite beží k jazeru .
Slzy mu spaľovali tvár ale ďalej kričal nechcel dovoliť aby sa jeho milej stalo niečo zlé ...
Dievča mu v tvári zazrela bolesť ktorú mu spôsobovala temnota šípu ktorá sa mu dostávala do krvi .. no aj žiaľ že už nikdy neuvidí svoju Jazernú princeznú ..
Elf neprestával kričať a odoháňať od seba dievča ...
Za počula že netvor je blízko tak dostala ešte veští strach ktorí jej podlomil kolená ..
Ale narovnala sa a zutekala dolu k jazeru ...
Keď už bola pred koncom lesa z diaľky počula bolestný výkrik ktorí jej vyhŕkol ešte viac slz ...


Táto spomienka starenu nostalgicky oblieha keď pozerá na to ako voda steká dolu k rieke ..
v srdci ešte stále plače
a viní sa za to že svojho milého nechala napospas neznámemu zlu ..
Autor Darken Salem Jesus, 27.03.2014
Přečteno 389x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý záblesk. Docela by mě zajímalo pokračování. Vše vyprávěné jsem viděla, zajímal by mě tedy i netvor. Ale to není nucená pobídka do dalšího navazování příběhu. Dobře vím, že někdy přicházejí prostě jen takové náznaky dějů, jen pro náhodné načrtnutí obrazu, skicy, která sama o sobě už je hotová, bez dalšího rozvíjení. ST :O)

27.03.2014 23:22:32 | Tichá meluzína

pokračovanie vám nikdy neukážem a ani pôvod toho zla pretože je to tak zaujímavejšie, chcem totiž aby si ten kto to čítal všetko predstavil sám :)
budem písať viac takýchto príbehov a priamo s tohto sveta
ktorí sa vola Narnil a nie nieje to podobné ako Narnia a ani neberiem s toho inšpiráciu
..
Narnil je môj imaginárny svet ktorí navštevujem v snoch
a čerpám odtiaľ veškerú inšpiráciu
--------
tak ak sa to niekomu páči tešte sa na ďalšie útržky mojej mysle

28.03.2014 11:21:06 | Darken Salem Jesus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí