Muž číslo jedna trochu navazuje na povídku vztah se ženatým!!!

Muž číslo jedna trochu navazuje na povídku vztah se ženatým!!!

Anotace: o tom co prožívám, a o tom kdo mě likviduje a já se nechám

Říkejme mu muž číslo jedna. Je pro mě něco jako pan božský ze seriálu Sex ve městě. No až na to, že tenhle pan božský vůbec božský není. No to tamten ostatně taky nebyl. Možná to je moje spisovatelská nátura nebo komplex či jiná úchylka či deviace, že si vyberu vždycky to podivné na světě nebo to pro mě nejméně přijatelné. Chápete miluju chlapa kterej mi zahejbá a je o 19let starší. Ano určitě to je nějakej druh deviace. Moje vrstevnice by si o něj asi neopřely ani kolo, ale mě učaroval. No a ty střední nevrstevnice, by o něj to kolo opřeli rádi ale tam to jak si nefunguje. Leda že by se změnil. Nebo by musela bejt nevrstevnice v topovým stavu. Sakra to je pokryteckej článek. No ale schválně. Hledala jsem to, co se mi na něm nelíbí. Má začínající plešku, kterou maskuje vlasama. Je přehnaně pedantskej puntičkář. Je dvakrát rozvedenej a každé dítě má s jinou manželkou. Tam už trošku blikal červenej maják intuice. Jenže ta hodná holka běžela a rychle ho všemožně zakrývala rukama a ono to furt tak nějak prosvítalo. O druhém rozvodu a druhém dítěti se naivní blbá, hodná holka dozvěděla až po roce vztahu. Jo zapomněla jsem, strašně kouří a rád si taky přihne. A přece když se vidíme všichni ty lidi uvnitř mě. No sajgon vypadá to jako živelná katastrofa. Červenej maják bliká, houká o stošest a všichni ty lidi se plazí po zemi. Pak mě políbí a řekne mi nějakou z těch věcí, co on umí. Třeba ,,Mici chyběla si mi.“ Pak mě chytí kolem pasu a líbne mě do vlasů. A to se pak ty lidi všichni zvednou a motaj se jako zfetovaný jeden přes druhýho. Mezi nima se dělá duha a všechno tančí. Všude jsou sluneční paprsky a z tý duhy padají barevný třpytky. Ani Vám nemusím říkat, jakej maj druhej den dojezd. Všichni seděj hlavy podepřený a dumaj. Co to bylo? Kam to povede? Pokládají si otázky jeden přes druhého nevědíc nikdo na nic odpověď. Muž číslo jedna se pak stává na chvíli mrtvým. Chvíle je tak týden ale pro ty blázny v tý hlavě, to je jako by to bylo rok. Chtějí svojí dávku a zároveň vědí, že tohle celé je špatně. Dneska v 15:00 a červený maják se roztáčí a houká a bliká a nic mu to není platné…
Autor mexx, 22.02.2015
Přečteno 414x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí