Byly vánoce...

Byly vánoce...

Anotace: Vánoce 3x jinak a přesto krásně...

Byly vánoce I

 

...její touhou bylo si povídat...otočila hlavu a upadla jí malinká slza,kterou neuměla zadržet...
Zase seděl u počítače...hrál a nevnímal...
Jen otrusinky od cukroví a prázdný hrnek zůstal po její snaze...zaujmout ho alespoň jídlem.. Vytratila se na wc...s velkou čokoládou...protože šustění by ho možná probralo...
Sedla si na desku a čokoládu nesmyslně rvala do sebe...její sladkost jí uklidňovala...pár sekund a bylo po veškeré slávě...
Jen dnes necítila žádnou úlevu...
Vzpomněla si na Lukáše...přál jí hezké vánoce,tisknul ruku a nezapomněl dodat,že bude sám...po letech,kdy ho opustila jeho velká láska...

Vlastně nevěděla,co dělá...ale během pár minut sbalila salát,rybu,cukroví....skočila do auta a pozorovala sebe samu,jak jede k bytu Lukáše...
Svítil...
Zazvonila...
A pak chtěla utéct tomu bláznivému nápadu...
Jen Lukáš byl rychlejší...Vítal jí s úsměvem...neptal se...chytl jí za ruku a vedl ke svému malikantému stromečku...
Ležela pod ním srdčíková Milka...Byla z toho více překvapená jak on...a než stačila něco říct,Lukáš jí předběhl:
"Tohle jsem si tam dal,kdyby jsi nepřišla...zavři oči a nastav svou dlaň!"
Poslechla ho...ucítila samet...
"Neříkej nic!" zakryl jí ústa a dlouze políbil...
Byly vánoce...
Venku začalo sněžit...někdo zvednul oči od monitoru,že by si dal salát a rybu...
Někdo splnil to,co slíbil...
Byly přece Vánoce!!!
A všechny ty další zůstali taky spolu,protože se měli rádi!!!

 

 

 

 

Byly vánoce II

 

...ploužila se chodníkem...v náruči nesla chumáček,který by jiní považovali za štěstí,zatímco ona za přítěž...
Porodila včera doma...v tichu a utajeně...tak jako tajila celé těhotenství...stahovala se páskem a vánoční čas brala ve svůj prospěch...
Když se tenkrát pohádali a on odešel,ještě netušila,že jí zůstane na něj tahle památka...
Nechtěla jí...jen to zjistila pozdě...kdy už se nedalo s tím nic dělat...
A v rozjeté kariéře nemělo dítě co dělat!!!
Ještě kousek a bude u babyboxu...
Nepotkávala ani živáčka...výpočty jí vycházely...
Byl Štědrý večer...všichni zřejmě seděli u stolu a rozdávali si dárečky...
Holčička spinkala a ona cítila tlak v prsou...
Ne,nesmí na to myslet!!!
Dítě odloží a nikdo se nic nedozví...
Druhého ledna se zase bude usmívat na klienty...
Už se blížila k cíli...rozhlížela se...jestli ji opravdu nikdo nepozoruje...
Začal padat sníh...když chtěla otevřít schránku...holčičce spadla vločka na obličej...změnila se v hvězdičku...ten moment se stal nezapomenutelným...

Zastavilo jí to...co to dělá???
Děťátko se rozplakalo a ona jej k sobě přivinula...
"Hvězdičko,já tě nikomu nedám!" uslyšela svůj hlas...
Byly vánoce...
Kráčela zpět domů s dárečkem...který nechtěla...ale jakoby někdo proutkem zamával
a ona pochopila,že Hvězdička k ní bude navždy patřit...navzdory kariéře a okolnostem---

 

 

 

 

 

Byly vánoce III

 

Jitka stála tupě u okna a věděla,že už nic nezabrání odchodu Tomáše...mezi světýlky z cizích oken se jí znovu promítlo posledních 15let s ním...
Byli štastní,užívali si života...dovolených u moře...již v té době se jich ptali na děti...zatííím nee...až uvidíme Paříž,Londýn...New York...
Na jedné krásné dovolené otěhotněla...ten krásný pocit trval jen chvíli...dokud o to jako o všechny další početí nepřišla...
Tomáš byl trpělivý...stál při ní...když se dozvěděla smutný verdikt,že ona sama nikdy své dítě nedonosí...protože plod v ní se přestane v určité fázi vyvíjet a odumře...
Nemohla se smířit s tím,že sama nikdy nebude matkou...nepomohly další exotické dovolené....
Žádost o adopci se protahovala...holčička,kterou si vyhlédli se vrátila zpět do vlastní rodiny...
Začaly hádky...výčitky...až se dohodli,že se rozejdou...
Když stála u okna,Tomáš balil poslední tašku...cítila jeho pohyby v předsíni...neměla odvahu jít pryč...neměla však ani odvahu pohlédnout mu do očí...
Ještě v létě při přání k jejím 40-tým narozeninám se jí zdál být (narozdíl od ní) štastný...
V tom zazvonila pevná linka...
Byly vánoce...
Prázdný byt se naplnil...touhou a štěstím...Mezi nevybalenými taškami stál narychlo koupený malinký stromeček...
Tomáš pouštěl prskavku a Jitka držela půlročního chlapečka...Ježíšek k nim došel 23.prosince...z náhradní pěstounské péče...
A pak,že se nedějí zázraky!!!

Autor bapla, 01.04.2015
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí