Natáčení filmu odloženo

Natáčení filmu odloženo

Anotace: jsou i důležitější věci než sláva...

Jednoho večera se Samuel vracel ulicemi velkoměsta domů. Byl značně vyčerpaný, ale měl dobrý pocit. Proč taky ne? Zrovna se věnoval natáčení filmu, o kterém kritici mluví dlouho jako o velmi nadějném. Ba co víc, hraje v něm jednu z hlavních rolí! Připadal si jako král. Představoval si titulní strany časopisů a novin, kde všude bude vidět jeho zářivý úsměv. A u toho titulek: Nejlepší herec, v nejlepším filmu! Ve vzpomínkách zabloudil do jeho dětství. Chudoba. Každý se mu ve škole smál za seprané triko a kalhoty po starších sourozencích. Kdyby ho jen viděli teď! Byl jeden z mála, který dokázal hned po prvním castingu vybojovat se až k hlavní roli!

„Same!“ volal někdo za ním. Otočil se a v dlouhonohé štíhlé brunetě poznal kolegyni z natáčení. „Ahoj Nino,“ objal ji a lehce políbil na líčko. „Nějak se nudím, neprojdeme se trochu?“ lísala se Nina. Sam bez rozmyšlení přikývl. Celou cestu pak naslouchal slovům Niny, které se sladce nesly večerní atmosférou. Najednou stáli před barem. „Nezajdeme na skleničku?“ plazila se po něm Nina a Sam neodolal…

Vracel se domů krátce z rána z bytu své kolegyně. První knoflíčky košile měl rozepnuté a límec zamazaný od rtěnky. Scéna romantického filmu. Když však došel domů, všechna romantika se rozplynula. Tiše vplul do chodby. Pověsil sako na věšák, naleštil boty, tak jak to dělával vždy. Jen tak ze zvyku. Zamkl za sebou dveře koupelny a snažil se vyprat červené fleky z límce. Marně. Dal si alespoň horkou sprchu, oholil se a navoněl. Snad jeho žena nic nepozná… Svědomí ho tížilo.

Vešel do ložnice, ale postel byla ustlaná. „Lesley?“zavolal. Ale odpověď se mu nedostavila. Nakoukl do šatny, její oblečení bylo na svém místě, boty taky. Kam by taky chodila? Byla v sedmém měsíci a určitě by ho s velkým břichem s někým nepodváděla a už jisto jistě by nešla někam pít. „Lesley, kde se schováváš?“ Mobil měla v obývacím pokoji na stole. Zbývala snad už jen kuchyně. „Miláčku?“ nakoukl do místnosti. Sevřelo se mu hrdlo, chtělo se mu křičet, brečet, ale zmohl se jen k „Pane bože!“ Les ležela na zemi, kolem ní spousta krve. Puls nešel nahmatat. Nedýchala. Bylo to jasné. Byla mrtvá! K čemu teď byla Samuelovi sláva? Zatímco on si užíval s Ninou, jeho žena umírala. Věděl, že byla nemocná a měla rizikové těhotenství, ale pro něj byla důležitější práce a…

Obsadil titulní strany novin. Jenomže na titulcích nebylo napsáno asi nic, o čem kdy snil. „Natáčení filmu se odkládá, hlavní hrdina spáchal sebevraždu…“
Autor Agnesita, 04.02.2007
Přečteno 300x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc pěkné, máš hezké povídky. Dobře se mi od tebe čtou. Mají nápad, jsou k zamyšlení a mají dobrý spád. Jenom tak dále... Zatím ahoj, Miro

10.02.2007 14:30:00 | Miro Sparkus

uf, dobré, dobrý nápad, nečekané...

05.02.2007 18:19:00 | Linushka

Nemám co dodat, vyrazilo mi to dech. Moc hezky napsané.

04.02.2007 22:29:00 | kitty24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí