Anetta a Sebastien

Anetta a Sebastien

Anotace: Parodie!

Ahoj.Jmenuji se Anetta LaMerde a tento příběch se udál před 6 měsíci.Spávně by jsem ho měla rozebrat aspoň v 10-ti kapitolách, ale budu se snažit být stručná (protože potřebujeme s mou láskou čas na jiné věci:o)).

Žila jsem tehdy s rodiči na Flóridě a navštěvovala uměleckou školu a toho dne má nejlepší kamarádka Lana DeBlilo slavila narozeniny a její párty jsou vyhlášené a tak jsem se rozhodla se pořádně blísknout ,aby jsem nebyla za Popelku,za kterou mě mé zlé spolužačky fifleny považovali.

 

Věčně se mi smály a šikanovali mně jen protože, jsem byla vždycky sportovní holka do nepohody a neobrážela s nima kluby a nelovila kluky.Jsem spíš citlivá duše a miluji svého pejska Aaronka . Je to taková miloučká chlupatá kulička, co se mi tehdy jako každý den tulila vnáruči.Stoupla jsem si k velkému zrcadlu u skříně a vibírala si šaty. Vzala jsem si ty nejvíc sexi s velkým výstřihem ,aby nikdo nepřehlíd mou vysportovanou postavu a přírodní vnady. Své přírodně blond vlasy jsem nechala volně vlát rozpuštěné, vyčistila své bílé zoubky a lehce se navoněla luxusní voňavkou své super mamči, co mi jí na tuhle příležitost půjčila.

 

Namalovala jsem si řasy jinak se líčit nemusím. Mám totiž perfektní pleť a plné rty.

Pak jsem si vzala boty na podpadcích což byla právě osudová chyba protože jsem zvyklá spíš na sportovní boty (jak už asi víte:o)). Než jsem zjistila, že na nich neumím chodit už jsem slyšela pod oknem troubit mého bratrance Frenka. Jeli jsme spolu k Laně . Přijely jsme k Laně a Lana mně přivítala. Daly jsme si s Lanou drink a mezitím přišly k Laně další hosté. Bylo jich strašně moc, protože její párty jsou vyhlášené. No a pak se to stalo .Zakopla jsem na parketu. Upadla jsem jak široká tak dlouhá a polila se drinkem. Všichni se smály a já se chtěla propadlout do země. Jsem taková nána, říkala jsem si, když se ozval lahodný mužský hlas. "To nic to se stane, " Řekl mi majitel těch nejmodřejších očí na světě.

 

Jeho smaragdové oči kontrastovali s černou hřívou vlasů a opálenými svaly a já od něj nemohla odtrhnou oči.

"Jmenuju se Sebastián." Oznámil, když mě zbíral. Hned jsem věděla, že hezčího kluka jsem nikdy neviděla a cítila, jak mně polévá rudá barva od hlavy až na druhý konec.

Pak jsme spolu tančili a bavili se a já byla v sedmém nebi, ale Lana mně z obláčku brzo skopla.

Zaklepala mi na rameno a řekla"drž se od něj dál, on je kluk Ingrid!"

Ingrit to byla má spolužačka a ta největší pařmenka a nejzmalovanější holka na celý střední a fakt mě bezdůvodně nesnášela i tak.Šla jsem tedy za Sebastianem a zeptala se jestli chodí s Ingrit. Řek mi, že jo, ale že se s ní chce už dlouho rozejít jen jí nechtěl nikdy ublížit ale že teď když zná mě, tak to udělá a někam si vyrazíme.

 

Domluvily jsme se na druhý den, že se sejdem v parku.

Bratranec Frank mě odvezl domů a já hladila Aaronka a šeptala mu, že jsem se hrooozně zamilovala. Tak a strašně jsem se těšila na druhý den a zároveň jsem se bála Ingrid, že mi udělá ze života peklo.Druhý den jsme se Seabastianem sešli v parku. Drželi jsme se za ruce a sedli jsme si spolu na lavičku. Pak mě překvapil obrovským pugetem růží. "Ty jsi ta nejlepší holka, co znám, jinou už nechci." špitl mi do ucha a pak jsme se políbili. Byl to náš úprně první polibek a bylo to fantastický. Pak mě začal líbat na krku a jeho ruka se mě opatrně a dychtivě vášnivě dotýkala. Když ho náhle někdo surově chytil za vlasy a táhl odemě pryč. Byl to Roman, bratr Ingrid a měl sebou celou svou partu nácků a pankáčů. Byli to samí strašně bohatí rozmazlení smradi, jejichž přízeň si Roman kupoval drogami a alkoholem."Moji ségru podvádět nebudeš!!!" Řval na Sebastiána a furt ho mlátil. Já mu chtěla pomoct, ale všichni někam zmizeli. Chtěla jsem volat policii, ale nebraly mě vážně. Brečela jsem a myslela že zešílím . Pak jsem šla domů a furt hrozně brečela a bála se, že ho zabijou. Bylo to fakt strašný!!! Kdo takový horor nezažil, ten neuvěří , jaké to je se bát o svou lásku. Najednou ale někdo zazvonil.

 

Uslzená jsem sotva otevřela dveře a našla vzkaz.Rozechvělíma rukama jsem ho četla .Stálo na něm:

"Miluju Ingrid a to s tebou byla chyba. Jsi strašná nána a už tě nechci vydět. Sebastian."

To mně ranilo a brečela jsem ještě víc. Třeba je ten dopis podvot, ale možná mi jen lhal a miluje Ingrid. Třeba jsem pro něj byla jen nějaká sexuální hračka a třeba ho donutily to napsat.

Jak to mám ale zjistit? Co mám teď dělat? Čekala jsem zoufale až příjde má skvělá máma a já se jí vybrečím na rameni když jsem znovu zaslechla zvonek . Za dveřmi stál Sebastian celý zmlácený a krvavý od bláta. "Ten dopis byla lež, napsala to Ingrid, protože nedokáže unést, že jsem se s ní rozešel. Věř mi lásko, já tě strašně miluju!"

 

Vzala jsem ho hned do svého pokoje a ošetřila mu rány a pak mě políbil a já cítila jak má a jeho vášeň roste a roste. On byl ten praví, ten na koho jsem celý život čekala. Milovali jsme oba úplně poprvé, (protože Ingrit spala s každým, jen svého kluka zanedbávala, jak jsem dodatečně zjistila) a on byl tak něžný a citlivý a oba jsme brečeli štěstím až jsem zapomněla, že se má vrátit mamka. Ta nás spolu našla, ale já ji vysvětlila, že to není násilník, co mě znásilňuje,ale má láska Sebastián . Ten jí nakonec spadl do oka a zůstal u nás i bydlet, protože jeho táta byl alkoholik a mlátil ho.

Jeho máma už byla mrtvá a ta moje mu připomínala tu jeho a všichni jsme si skvěle rozumněly. To se stalo před 6-ti měsícema a dnes,když jsme šli s mou láskou a Aaronkem na procházku,tak jsme potkali Ingrit. Ta po nás tak zle zahlížela, až se jí potpadek zasekl v kanálu a ona, si toho nevšimla a upadla rovnou do Aaronkova hovínka.

 

KONEC:o)

Autor Car, 17.11.2015
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hele nic ve zlém ale tohle fakt ne!nejen že to připomíná můj milej deníčku atd.Moc slaďárna a působí to dost neohrabaně a taky bacha na pravopis..jinak
to působí hodně naivně a kdybych nevěděla že jsi muž ,tipla bych to na tak třináctiletou dívku co zkouší psát romantickou červenou knihovnu.Taky pointa kulhá obsah povídky už od prostředka nudí ...samá Lana ale nic ve zlém jinak.
Možná to působí neohrabaně obsahem i celkem nic moc origoš nápadem..no ale třeba jsi to tak chtěl co já vím.Mrknu na další tvé věci tady;)a abych jen nekritizovala ten začátek by i ušel ale pak mě to zmohlo :)fajn tu psal povídky Marek mardas škoda že tu už není jen tak jako inspiraci..ale tu jak vidím máš v profilu u svých oblíbených spisovatelů..takže fajn.Já jsem jen hloupej amatér co se furt učí psát takže můj názor ber s rezervou.zdar psaní jinak.A i jako parodie slabota chce to lepší nápad i inspiraci něco co donutí sednout na prdel :D

17.11.2015 13:49:13 | xoxoxo

Dík za koment. Záměr byl koncentrovat obsah těchto příběhů. Hrubky jsou součástí a dementní příběh s řádou nesmyslů je úmysl.
Přelož si třeba La Merde
...nebo modré oči a smaragdová:D

17.11.2015 14:58:38 | Car

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí