Pro Tebe

Pro Tebe

Anotace: Sebedestrukční.

Ptáš se mě, kdy skoční den. Mám vážně špatný pocit a věřím na smrt z emocí.
Přicházíš vždy v ten správný čas. Cítím se jako Bůh. Potřebuji Tě. Nepotřebuji Tě.
Jsi to Ty, všechno, co dělám, je jen pro Tebe. Ubezpečím Tě větou, kterou jsi ještě nikdy neslyšel. Mám duši a ztrácím cit. Kdo má pravdu a kdo všechno ví? Scházíš mi víc, než noc. Vrať se připravený. Kde Tvoje láska začíná a kde končí? Protože ta moje je nekonečná. Mám mnoho otázek a žádná odpověď není uspokojivá. Miluji Tě, miluji Tě, miluji Tě. Miluji Tě, vážně Tě miluji. Patetická. Zatvrzelý. Umírala bych pro Tebe každou noc. Já bych pro Tebe zemřela. Zemřela bych, abych věděla, že jsi na mé straně, že jsi můj. Já bych pro Tebe plakala a snažila bych se přehlušit Tvůj strach a obavy. Zaprodala bych svou duši i ďáblu, kdybych věděla, že budeš na mé straně. Shořela bych pro Tebe. Otočila bych proti sobě nůž. Lhala bych pro Tebe. Moje mysl je nemocná. Tvoje mysl je stejná. Nikdo Tě nemůže nahradit, protože většina mě, se ztratila v Tobě. S Tebou je nebe na Zemi. A bez Tebe, není nic. Nic. Pokračuje život po smrti? Neexistuje nic. Jen ticho, prázdno, temnota. Miluji Tě, miluji Tě, miluji Tě. Miluji Tě, vážně tě miluji. Nechci žít bez Tebe.

Autor Wanda W., 28.12.2015
Přečteno 248x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí