Černý Plášť

Černý Plášť

Anotace: Všichni známe, když nám ujede MHD... Ale když se začnou dít zvláštní věci...

30.1.2016 12:54 Čekám s mámou a ségrou na nástupišti. Ujelo nám metro přímo před nosem... Dalši pojede až za 10min. No super... Ještě to nestihnu... Asi nevíte o čem přesně mluvím, každou sobotu chodím do školy na doučování a už to začíná být fakt otrava... 13:04 Konečně přijíždí metro! Nastupujem do něj a jedeme. Sedla sedla jsem si na poslední volné místo... Vedle mně sedí něakej divnej chlap, má plášť s kápí do obličeje a červenejma očima... Asi albín :D 13:20 Vystoupily jsme z metra, loučím se před obchoďákem se ségrou a mamkou a vydávám se ke škole. Jakmile vstupuju na cestičku, ochlazuje se a fouká vítr. Divný. Smráká se a asi bude bouřka. Měla bych sebou hodit... 13:30 Konečně jsem před školou, začíná pršet a mám divný pocit, jakoby mně někdo sledoval... Rychle vbíhám do školy. Ve vestibulu je zhasnuto, zvláštní... 13:40 Jsem na chodbě, všude je zhasnuto a působí to tu na mně tak tajemně... Začínám se trochu bát... Asi půjdu do třídy... 13:50 Ve třídě nikdo není! Je to divný! Už se fakt bojím! Za rohem se něco hnulo! Bojím se, ale i tak pomalu kráčím chodbou přitisknutá na zeď. Nakukuji za roh Na místě činu byl nalezen tento deník, tělo mlade dívky probodané nožem a černý plášť. Ani nejlepší detektivové nezjistili, kdo měl tento čin na svědomí. Případ je dodnes uzavřený.
Autor Julcakova, 30.01.2016
Přečteno 236x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí