Jezdecká akademie

Jezdecká akademie

Anotace: Každý něco neumí. Někdo s koněm vyhrává každý závod, někdo zase přeskočí každou překážku. (inspirováno hrou Star Stable)

Jezdecká akademie

Bydlím s mamkou ve vinici. Mamčin předek byl baron, takže mamka je vlastně baronka. Taťka se s mamkou rozvedl, když mi bylo devět.

S kamarádkami Lili a Scarlett jezdíme na koních. Jsme nerozlučný tým a jsme příklad, jak velké může být kamarádství koně a dívky.

Dřív nás učila zkušená jezdkyně, ale teď, když už jsme se vše naučily, učíme spíš my. Učíme hlavně začátečníky, ale občas děláme tréninky i pro pokročilé.

Teď mi napsaly dvě sestry, Juliette a Renee Mysterypoulos. Domluvila jsem termín na zítřek.

Když přijely, zeptala jsem se jich, co už všechno umí. Řekly, že krok a cval. Super, takže budu mít míň práce.

Řekla jsem jim, ať zkusí klus. Nejdřív se zdráhaly, ale pak se Renee rozjela a Juliette se hned přidala. Po chvíli už na svých arabech pěkně a vytrvale klusaly. Rozhodla jsem, že pojedeme do oválné jízdárny.

Nejdřív jsem jela já, pak Renee a těsně vedle ní Juliette. U jízdárny jsme se otočily a jely do jezdecké haly. Tam naučím holky skákat. Když jsem přešla do pomalého trysku, přešly do něj taky.

Ohlédla jsem se. Renee něco říkala Juliettě, která se tvářila smutně. Já jsem se jim do toho nechtěla míchat, takže jsem to ignorovala.

V hale jsme šly nejdřív do křídla B. Tam je prázdný prostor. Ukázala jsem holkám rychlý trysk. Nejdřív se bály. Renee pobídla koně a po chvíli už jezdila jako blesk.

Juliette se bála. Řekla jsem, že není čeho, ale to už přijela Renee a začala se jí smát, že se bojí a že to neumí.

Juliette se rozbrečela. Utěšovala jsem ji, ale ona brečela dál. Řekla jsem Renee, že jestli toho nenechá a neomluví se Juliettě, seberu jí právo vlastnit koně a nedám jí licenci “dobrého jezdce”.

Renee okamžitě zmlkla. Věděla jsem to. Tohle položí každého. Omluvila se Juliettě a ta přestala brečet.

Skoky jsme trénovaly v křídle A, protože tam jsou rozestavěné překážky.

Renee to moc nešlo, zato Juliette byla ve svém živlu. Přeskakovala každou překážku, která se jí dostala do cesty a když přeskočila poslední, nejvyšší překážku, zatleskala jsem jí.

Renee žárlila, ale já jsem jí řekla, že každý něco neumí. Ona uměla klusat a cválat, Juliette zase zdolá každou překážku.

Pak už Renee nežárlila a taky Juliettě tleskala.
Autor Minna Seayard, 18.03.2016
Přečteno 482x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí