Ztracený kůň

Ztracený kůň

Anotace: Minna kdysi jezdila na koni. Ten ji však shodil. Najde ztraceného koně? A dovolí jí rodiče, aby si zase sedla na koňské sedlo a jezdila? (inspirováno hrou Star Stable)

Ztracený kůň

Bydlím s rodinou v Moorlandu. Dřív jsem jezdila na koni, ale pak se můj nejoblíbenější kůň FireAngel splašil, shodil mě a já si zlomila nohu. I když jsem rodiče prosila jakkoli, už jsem jezdit nesměla.

Jednou jsem slyšela mamku s taťkou, jak se hádají. Tatínek se snažil, abych ještě na koně mohla, ale mamka si trvala na svém, že mě ten ďábel (tím asi myslela mého oblíbeného shira FireAngela) mohl zabít. Tatínek moc dobře ví, jak je mamka předsvědčivá, tak ustoupil. Když kolem mě procházel, omluvně se usmál.

Rozhodla jsem se, že zjistím, jak to tenkrát bylo. Proč mě shodil? Jen co mi sundali sádru a noha po rozcvičování byla zas použitelná, půjčila jsem si od místního jezdeckého klubu tajně koně. Jela jsem na místo, kde mě FireAngel shodil. Naštěstí to bylo jen kousek od jezdecké haly.

Když jsem dojela na místo, pocítila jsem zklamání. Snažila jsem si vybavit, co se stalo před pádem. Marně. Jediné, co se mi vybavilo, byl ostrý paprsek, který se z ničeho nic rozsvítil proti nám. Pak už si jen vzpomínám, jak se válím na zemi a naříkám. A kůň nikde.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Objížděla jsem zamčenou halu. Jediné, co jsem našla, byl v písku obtisk obří podkovy. Kéž by to byl on! Tohle bylo jeho oblíbené místo.
Když jsem chtěla odjet, něco mě napadlo. Položila jsem na kámen k obtisku mrkev. Tu měl vždycky nejradši.

Takto se to opakovalo několik dní. Divné bylo, že mrkev každou noc zmizela. Mohl to být jakýkoli kůň, takže jsem si moc nedávala naděje.

Byla jsem tu zase a opět se zdálo, že zbytečně. Už jsem odjížděla, když vtom jsem uslyšela zaržání. Takové, jakým mě vždy zdravil FireAngel…

Otočila jsem se. Běžel ke mně a v puse chroupal mrkev. Byla jsem ten nejšťastnější člověk na světě.

Od jezdecké haly vyběhla černovlasá dívka, tak asi v mém věku. Představila se mi jako Lorelei.

Řekla jsem jí, že FireAngel byl můj oblíbený kůň a že mě při naší poslední projížďce shodil.

Lorelei přikývla. Prý to viděla. Dvě kočky se honily a nějak se nám připletly do cesty. FireAngel se moc polekal. Začal sebou házet a tak se otočil ke slunci. To mu zasvítilo do očí a on se splašil. Když se sem vrátil, už mne nenašel. Nalákala ho a ustájila ve své stáji. Pak zjistila, kterému klubu patří. Taky ho občas bere na vyjížďku. Proto jsme se dnes setkaly.

Byla jsem jí moc vděčná. Děkovala jsem jí, že se o něj starala.

Než jsem odjela, nabídla mi, že bychom si mohly občas vyjet spolu. Takže to znamená, že mám novou kamarádku.

Uběhl nějaký čas.

Mamka mi řekla, že o tom přemýšlela a že můžu jezdit na koni, ale ne sama.

Mamka a taťka jsou prostě nejlepší rodina na světě.
Autor Minna Seayard, 10.04.2016
Přečteno 588x
Tipy 2
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc milá povídka. A to nechválím jen proto, že ty jsi také chválila. Přeji hodně inspirace pro psaní. Hezký den přeje danaska-Daniela.

01.10.2016 20:08:57 | danaska

Díky, byla to moje první povídka. I Tobě přeji mnoho inspirace a úspěchů. Minna

01.10.2016 20:34:11 | Minna Seayard

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí