Naše nejlepší kamarádka

Naše nejlepší kamarádka

Anotace: ...

Miládka byla naše nejlepší kamarádka. Chodila za námi a my s manželkou jsme chodili za ní. Byly to krásné chvíle. Seděli jsme vždycky u Miládky na zahradě, pili kafe a jedli věnečky.

 

Povídali jsme si o úplných hloupostech, rozumíte, jako vždycky, když se nemusíte hlídat, abyste o sobě nepokazili dojem. Pod nohama, na anglickém trávníku, nám poskakoval Bunny, to byl Miládčin bílý králíček, její mazlík. Byla na něm skoro až závislá, kolem krčku mu uvázala růžovou pentličku a tlapky mu natírala mastí z aloe a oliv, aby se nevysušily. Krmila ho granulkami ze Švýcarska, plus vitamíny a doplňky, každý den ho koupala v králičím šamponu a fénovala mu kožich. Pamatuji si, že když Bunny jednou nedopatřením sežral čtyřlístek a onemocněl z toho, Miládka se psychicky zhroutila. Taková láska...

 

Potom se však to dobré, co mezi námi bylo, rozpadlo v prach. Začalo to tím, že jsme si pořídili štěně irského vlkodava. Jmenovalo se Aramis Bernstein. Pojmenovali jsme si ho Bert. Bylo trochu temperamentní a někteří nadměrně kritičtí sousedé měli dojem, že nás příliš neposlouchá. Když bylo Bertovi sedm měsíců, vzali jsme ho k Miládce na návštěvu.

 

Cestou Bertík roztrhl sukni náhodné kolemjdoucí, porazil dvě popelnice a na několik minut zablokoval dopravu v centru města. Přišlo nám to humorné a s dobrou náladou jsme dorazili k naší nejlepší kamarádce. Věnečky už byly rozbalené na stole, káva se vařila. Usedli jsme na zahradě. Miládka se pomazlila s Bertem a šla si ošetřit ruku a přemalovat obličej. Nechali jsme štěně na volno, zahrada byla oplocená. Bert zmizel za domem.

 

Miládka se k nám přidružila a započala obvyklá konverzace. Letní pohoda. Voňavá káva, čerstvé věnečky, vůně trávy, Bunny nám poskakuje pod ... Kde je vlastně Bunny?

 

Ta otázka šlehla Miládku do milujícího srdce, v životě jsem neviděl někoho vyskočit ze židle bez odrazu. Prolétla kolem nás, obličej znetvořený hrůzou a zaběhla za roh domu. Chvíle ticha. Potom strašlivý výkřik: "Bunny, proboha živého, Bunny!!!"

 

Běželi jsme za hlasem. Miládka se opírala o dům a těžce dýchala. Sledovali jsme její pohled a zděšením jsme strnuli. Okamžitě jsme věděli, že tohle bude doživotní malér. Na trávě ležel Bunny a přežvykoval bezvládné tělo našeho Berta. Našeho Berta s papírama za patnáct tisíc! Už nikdy jsme s Miládkou nepromluvili...

Autor JaJarda, 04.06.2016
Přečteno 402x
Tipy 13
Poslední tipující: ewon, Martinecka23, Móny, CoT, Kett, hanele m.
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tady vidím problém v tom, že jsem si zvykl čekat u tebe neobvyklou pointu, a to znamená, že jsem něco na způsob králík sežral psa čekal, nebyl jsem tedy moc překvapený.

04.06.2016 13:21:41 | CoT

Ono cílem nebylo překvapit, ale šokovat... :)

04.06.2016 20:51:49 | JaJarda

jsem šokován, to jsem nečekal.)

04.06.2016 22:21:52 | CoT

To mi připomnělo Káju Gotta na předávání Zlatých slavíků :)

04.06.2016 23:33:11 | JaJarda

Ježííš, to já jsem úplně přestala dýchat :-))

04.06.2016 11:12:35 | Kett

Tak prosím zase začni. Třeba uměle...

04.06.2016 20:52:36 | JaJarda

Tak to jsem nečekala, v průběhu jsem si říkala, že je úplně jasný, jak to skončí, už jsem se chtěla začít nudit a nakonec tohle :D Fakt dobrý :))

04.06.2016 10:50:46 | iluzionistka

Dlouho jsem přemýšlel, jestli to nemám zařadit spíše do hororové kategorie

04.06.2016 20:53:23 | JaJarda

:oD Gurmán. Nemáš chodit po návštěvách se svačinou a když už, tak příště bernardýna, je výživnější. :oD

04.06.2016 10:49:49 | Tichá meluzína

Já nejsem milionář, abych živil kdejakýho blbýho králíka!

04.06.2016 20:54:01 | JaJarda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí