Schizofrenie

Schizofrenie

Anotace: Původně úkol do školy na psychologii

Poslední dobou to pro mě byl strašný stres. Byla jsem čerstvě rozvedená, v práci mi hrozil vyhazov a ještě k tomu proti mně začal můj ex obracet mé přátele. Tak jsem žila několik měsíců sama, děti jsme neměli a já byla vlastně i ráda. Ne, že bych o ně nestála, ale nevím, kde bych ještě na ně teď vzala čas. Ráno jsem chodila brzo z domu a pracovala až do noci. Každé dny byly stejné. Až na ten jeden …


Ráno začalo jako pokaždé. Budík mi zazvonil v 6:00. Vstala jsem, oblékla kostýmek, namalovala se a vyrazila. Na snídani prostě nebyl čas. Vyrazila jsem k autobusové zastávce, ale někdo mě sledoval. Všimla jsem si ho hned při východu z domu. A očividně mi šel po krku. U pasu měl pouzdro na zbraň a určitě měl někde schovaný i nůž. Rychle jsem zalezla do baráku, ale koutkem oka jsem zahlédla, jak se rozbíhá k našemu vchodu. Brala jsem schody po dvou, a i když jsem ve druhém patře nemohla, strach mě nutil běžet dál. Slyšela jsem ho. Slyšela jsem, jak pomalu otvírá vchodové dveře, tak abych to neslyšela. Ale pletl se. Já o něm věděla. Rychle jsem šátrala v kabelce po klíčích a roztřesenou rukou odemykala byt. Nesmí mě dostat! Běžela jsem se schovat do koupelny. Slyšela jsem, jak se snaží otevřít dveře od bytu. Přitiskla jsem si kabelku blíž k tělu. Nesmí mě dostat! Vykopnul mi dveře od bytu. On je prostě vykopnul! To už moje nohy nezvládly a já se sesula na zem v koutě koupelny. On mě nesmí nikdy dostat! Dveře koupelny se pomalu otevíraly. Ale já už neviděla, kdo za nimi stojí. Přede mnou byla jen tma…

Autor Forewer1304, 15.06.2016
Přečteno 464x
Tipy 3
Poslední tipující: Xanett
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí