Bud zdráv a vesel a do ničeho sa neser

Bud zdráv a vesel a do ničeho sa neser

Anotace: Toto si pamatujte, peníze nejsu všecko, ale nezměrně uklidnuju; láska, je pě...

Toto si pamatujte, peníze nejsu všecko, ale nezměrně uklidnuju; láska, je pěkná věc, ale te sa nenajiš, to poznaly aj básníci, keři opěvovali city dvou lidí, ale gdyž šli spat s prázdným žaludkem, tak mluvili jinak; poezie šla bokem. Žijeme v trdém kapitalismu, mládí sem prožil v komunismu a na stará kolena vsem sa ocitnul ve světě byznysu, to sem tomu nadběhl, vo co gou babičko, proč prodáváváte vajíčka po koruně, gdyž ich kupujete za dvě. O to sa nestaraj, byznys je byznys, ale já to nevzdávám, ted gdyž máme ty vymoženosti, tak možete obchodovat po celem světě; momentálně sedím v kuchyni a čekam na nápad, kerý by zaplavil celý svět a blízké okolí, ale fčíl enom hledim do zdi a moja drahá žena má po noční a gdyž sem ju obudil, tak si nepřejte slyšet ten slovník nebohé, která zachranuje po nocách firmu, chlapi by to nedělali a tak na to nahnali ženké, to je tá emancipace nebo jak sa tej potvoře říká, tak kom sa to nelubi, at ide, za bránu čeká dalších ludí haba kuk, za toto sme cinkali klíčama a zmrzali na náměstích. A co řikáte dědáčku na Slovenské národní povstání? Som pripravený, tak asi dopadne další změna režimu, tak to vidí veterán studenéj války. Budem spolu čekat na náš byznys...

Já sem dostál návrch od naší nevěsty, abych napsál pro malého Šimonka k narozeninám pohádku a tak si beru náhradní volno od psaní panfletu se slovy "Bud zdráv a vesel a do ničeho sa neser" se louči Pegott  

Autor Pegott, 25.10.2016
Přečteno 475x
Tipy 6
Poslední tipující: Frr, Fany, pberka, Lighter, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je pjekné,ale Valach dyž sa spánščí,ani šišečkovů poléfku nežere...

25.10.2016 14:51:46 | pberka

To je svatá pravda

25.10.2016 15:10:27 | Pegott

Hahahááá.... zmrzlina politá čokoládou - vanillková - točená... název mě naprosto nadchl, nadchla mě celá mluva a k tomuhle se budu často vracet a nejspíš to heslo - s Tvým laskavým svolením - si pověsím jako motto na dveře kanceláře (než mi na to někdo přijde a zatrhne). ST. Bezvadné. :-)))

25.10.2016 10:46:05 | Iva Husárková

Tak to bychom měli heslo na dveře; teď ještě jedno na nástěnku: "Svůj pracovní výkon a čas si uzpůsob tak, aby jsi měla pocit, že tě firma mírně přeplácí."
s pozdravem Pegott

25.10.2016 11:40:47 | Pegott

:-))

26.10.2016 03:49:10 | Iva Husárková

Mám radost že sa povidky zalubyly su ze života ted napišu svemu vnukovi nezbednu pohádku aj Vy si možete napsat co chcete čist Vaše přání je pro mna rozkazem Pegott

26.10.2016 08:52:45 | Pegott

Mi se lúbí, jak píšeš a kdyby vnuk dovolil a mohli bychom přečíst Nezbednou pohádku, bylo by to skvělé. Děkuji za pochopení. :-))

26.10.2016 09:32:17 | Iva Husárková

S pomoci Boži sem to poslál u nás sa chystá slava Šimonek má narozeniny jeden rok nevim ešly ste četla prvni kapitolu tam je fšecko napište jak sa to lubi Pegott

26.10.2016 10:19:24 | Pegott

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí