Eva & Pavel

Eva & Pavel

Anotace: ***

Pavel se procházel školní chodbou, prohlížel si ostatní studenty a přemýšlel, jak po škole zabije čas do šesti večera, kdy se sejde s Evou a půjdou spolu do kina. Zamířil do vyššího patra. Byla tam. Opřená o radiátor u okna, klábosila s kamarádkami a neustále se hihňala. Pavel nesměle vykročil, dělal, jako že jde náhodou kolem, a čekal, že si ho Eva všimne a on tak nebude muset zahajovat konverzaci jako první, protože to mu nikdy nešlo. Když procházel kolem děvčat, nenápadně pohlédl směrem k nim. Jeho oči se setkaly s pohledem Evy.
"Jé, ahoj Pavle, co děláš tady nahoře?"
Eva byla mile překvapená, její kamarádky si zatím Pavla zvědavě prohlížely a smály se jako puberťačky, protože byly puberťačky. Pavel nemohl odtrhnout oči od nového trička, které na sobě Eva měla. Osmělil se trochu víc a přisedl si k Evě na radiátor. Začal jí pološeptem klást takové ty typické klukovské otázky. Potom se řeč stočila na její nové parádní tričko.
"Poslouchej, Evičko, co to máš za tričko?"
"To jsem si koupila v Katce, s holkama. Líbí?"
"No to je senzace, já jen koukám..Otoč se maličko. Řeknu ti, Evičko, padne ti bezvadně. To je sen", žasl Pavel a nemohl z trička spustit oči.
"Jsem fakticky ráda, že se ti líbí. Nemůžeš od něj ani odtrhnout oči", smála se Eva.
"Doufám, že v něm budeš dneska venku...doufám, že v něm budeš v noci spát."
"Ty přeháníš, Pavle, nech toho zase", smála se teď už naplno Eva a lehce praštila Pavla do ramene.
"Počkej, jak tím tričkem naštveš Lenku."
"Lenka ho má taky, dneska jsem jí v něm viděla", řekla trochu kysele Eva, "a Pavle, koukej se mi taky občas do očí, když s tebou mluvím."
"Já se na to tričko koukám rád", pronesl Pavel a podíval se Evě s úsměvem do očí.
"To asi nebude tím tričkem, viď.. nejsi ty náhodou tak trochu horňák, Pavle?"
"Jo, to jsem. Jsem horňák. Evi, už bude zvonit, po škole tě čekám na náměstí. Ahoj!"
Autor CoT, 14.11.2016
Přečteno 779x
Tipy 12
Poslední tipující: premek, te.re., hanele m., tall&curly, Philogyny1, Ormissia, DigBallz
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začíná se doteky očima, jemně naznačeno přes tričko. V kině již jde o něco jiného. Mile vedený dialog, typický pro jejich věk. Malá připomínka - použití uvozovek - nech toho zase," smála se

10.02.2019 09:24:47 | premek

usmívám se, u tebe asi prvně:)

15.11.2016 15:28:33 | maryshka

Jo, mi to seplo téměř ihned... :)

14.11.2016 19:57:45 | Philogyny1

Kdyby měla malá prsa, tak si nového trička ani nevšimne. Jinak na tebe,Aňo, je to nezvyklé dílo.

14.11.2016 19:11:00 | Lůca

Kdyby měla malá prsa, tak si nového trička ani nevšimne. Jinak na tebe,Aňo, je to nezvyklé dílo.

14.11.2016 19:10:53 | Lůca

smály se jako puberťačky, protože byly puberťačky, dokonalá fráze :D jinak za mě se líbí, sexuální podtext schovanej za nový tričko, supr nápad :D

14.11.2016 18:54:54 | DigBallz

https://www.youtube.com/watch?v=xWWtVO7dtTM :D

14.11.2016 19:26:59 | CoT

no ty vole :D:D:D

14.11.2016 19:41:31 | DigBallz

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí