Možná, že budu milionář

Možná, že budu milionář

Anotace: Zážitek, Zážitek, Zážitek, Fa - ZÁŽITKÁŘ.:-)

Vážení, nabízím Vám nevšední zážitek, který je u nás v Čechách NOVINKOU.
Za pouhých 990kč Vám pořídím adrenalínovou záležitost, na kterou do smrti nezapomenete.

V mé nabídce je v ceně, horký čaj v termosce(bez rumu), kvalitní spacák(zapůjčený),
dále pak, zapůčená baterka a zapůjčený žebřík.

Jakmile pošlete zálohu, na tento SUPER ZÁŽITEK, zašlu vám konkrétní místo chystané výpravy.

V tomto SUPER ZÁŽITKU,
se tedy, jedná se o vstup, přez vysokou zeď, a to o půl noci,
dále pak příchod na určené místo, a za VIP flíček(místečko na spaní s extra zážitkem)příplatek 300kč.

Po příchodu na VIP místo(dávat prosím pozor - v blízkém okolí jsou vykopané čerstvé hroby), se uléhá ke klidnému spánku.
Pro náročnější zákazníky můžu pronajmout voltmena a to Retro! s ABBOU, KIISÁKAMA, a nebo něco lidového, klidného, Českou ukolébavku - Spinkej, můj maličkí, v očích máš hvězdičky, Ho ho vatanaj, Ho, ho vatanaj.

Akce končí před šestou, jelikož hřbitov se otevírá v 6.30 a je nutné co nejdříve přelést zeď, a to ze dvou důvodů.
Hlídač má jednoho ostrého Dobrmana a druhého psa Dogu(prý se vzteklinou).

Jsem přesvědče(pokud všichni včas přelezeme zeď, tedy beze mě, já totiž budu celou dobu na zdi, a vše budu jistit), že se Vám tento Úžasný Zážitek bude ohromě líbit a jistě ho pak doporučíte i Vašim skvělým přátelům.

Mějte se pěkně a nezapoměňte včas poslat zálohu 900kč.
Spozdravem Váš Fa-ZÁŽITKÁŘ.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 22.11.2016
Přečteno 524x
Tipy 7
Poslední tipující: Lůca, jitka.svobodova, Iva Husárková, Ziny
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hahááá... dám Ti 90,-, ale v tom čaji musí být rum, k poslechu si prosím: Tak mi to teda nandej, bejby, ale pošli mi to na dobírku, páč rači strávím noc mezi kočkama v posteli. Děkuji za pochopení. :-)))

23.11.2016 05:57:01 | Iva Husárková

:-)

23.11.2016 08:46:27 | Jeněcovevzduchukrásného

Hejj, počkej, přibalíme ještě originál ranní rosu a hlídacího psa a jdeme na půl

22.11.2016 20:43:05 | Ziny

:-)

22.11.2016 21:33:27 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí