Povolání

Povolání

Anotace: První pokus, sesmolit více písmenek...:-)

      

 

Je to hodně zvláštní zkušenost, podívat se smrti přímo do očí. Garantuju vám, že vás to změní, ať už o to stojíte či nikoliv. Někoho to posune dopředu, jiný se uzavře do sebe a začne přešlapovat na místě. Všichni , ale mají jedno společné. Na ten zážitek nikdy nezapomenou. Do konce svého života ho budou mít před očima. Vím o čem mluvím. Prošel jsem si něčím podobným. Opravdu vám proběhne před očima během sekundy celý váš život. Je to až neuvěřitelné, co dokáže mozek během té kratičké doby vyprodukovat. Stihnete si i uvědomit, co jste udělali špatně a na co vše jste zapomněli. Jediný rozdíl je v tom, že každý k této nevšední zkušenosti dojde jinou cestou.

Já jsem se smrti podíval do oči, jako člen speciální zásahové jednotky. Zasahovali jsme proti drogové mafii a nějak se to nevyvedlo. Dnes už vím i proč. Korupce totiž prohnila i do policejních složek. Pro pár korun je v této společnosti téměř každý, ochoten udělat cokoliv. Zjednodušeně řečeno, náš plán byl vyzrazen dopředu a mafiáni na nás byli připravení. Už je to skoro dva roky, ale vzpomínky se mi vracejí neustále. Každou chvíli se znovu koukám do hlavně pistole, těsně předtím, než se ozve výstřel. Vlastně ho ani neslyším, ale myslím si že zazněl. Ani kulku jsem nezahlédnul, protože mi prolítla hlavou rychleji, než jsem jí stačil zaregistrovat. Jen na ty vzpomínky o mém životě si pamatuju. Hned poté asi někdo vypnul proud. Všude byla černočerná tma.

K životu mě přivedli po několika týdnech v nemocnici. Měl jsem neuvěřitelné štěstí, že šlo o čistý průstřel a ta proradná kulka nezasáhla nic extra důležitého. I tak jsem si, ale pospal v umělém spánku dostatečně. Půl roku jsem neviděl nic jiného, než bílé pláště a neustále ležel na posteli. Pro člověka, který byl zvyklý být neustále v pohybu dokonalí očistec. Další prima věci se vyvrbili po návratu z nemocnice mezi relativně zdravé lidi. Musel jsem skončit nejen u zásahovky, ale i u policie samotné. Kriply asi nezaměstnávají. Dostal jsem poloviční důchod, výsluhy a starej se kamaráde. Vím, že je na světě spousta lidí, co se mají daleko hůře, ale cítil jsem velkou křivdu.

Nastala doba, kdy jsem se musel rozhodnout co dál se svým životem. I když jsem se cítil naprosto zdráv, zdravotní omezení v mojí lékařské zprávě, značně limitovalo výběr toho co bych mohl v budoucnu dělat. Těžko by mě někdo zaměstnal, jenom na poloviční úvazek a taky jsem chtěl zůstat u toho co umím. Dlouhé dny jsem přemýšlel co by bylo pro mě vlastně nejlepší. Na to čím jsem se chtěl živit, mě nasměrovalo setkání s jedním známým. Potkali jsme se nečekaně u lékaře a zašli naše setkání oslavit do hospody. Tam jsem se dozvěděl, že pracuje jako soukromé očko, je na volné noze a nemá se vůbec špatně. Komu by se to nelíbilo, že? Tak mě těmi svými kecy zblbnul , že jsem se rozhodnul, že to zkusím taky. Zkušenosti z pátrání přece nějaké mám, takže jsem pro tuto práci naprosto ideální tip. Kdybych věděl co všechno mě v blízké době čeká, ležel bych raději dobrovolně dalšího půl roku v nemocniční posteli..

Vyřídit všechny možné papíry, které byli zapotřebí, abych se mohl věnovat této profesi, bylo téměř nemožné. Překvapilo mě, co všechno je potřeba v tomto státě k tomu, aby člověk mohl dělat svobodné povolání. Pochopil jsem co znamená slovo státní úředník. Dal bych jim klidně ještě větší platy, chudáčkům. Žijí z ruky do huby a jsou nehorázně vykořisťovaní. Proto se jim nemůžeme divit ,že jsou neochotní, podráždění a nejraději by vám jednu vrazili, když po nich něco chcete, nebo máte nedej bože špatně vyplněné formuláře. Po těchto strastiplných zážitcích jsem se čekal, že mě už nemůže nic rozhodit a čekají mě jenom samé zajímavé případy.

Samozřejmě to nebyla pravda. Pronajal jsem si kancelář, kde jsem trávil nekonečné hodiny, aniž by někdo přišel. Proklínal jsem toho známého, že jsem se nechal ukecat jeho slaďoučkými řečičkami. Po čase mi nezbylo , než kancelář pustit, protože bych brzy neměl na nájem. Zkusil jsem rozhodit sítě po internetu a různými letáky. Ty celkem zabrali, ale radost jsem z nich moc neměl.. Volali mi hlavně staří lidé, že se jim ztratili slepice, zatoulali psy a jiní domácí miláčci. Takže místo, abych řešil zapeklité případy, hledal jsem domácí havěť. A odměna za tuto namáhavou práci byla specifická. Dostával jsem vajíčka, maso, různé druhy buchet a jiné potraviny. Co také můžete chtít po starších lidech. Sami jsou rádi, že mají nějakou tu korunu pod polštářem.

Bylo jasné. že tudy cesta nevede. Opět jsem delší čas tápal, než zazvonil telefon...

 

Párty začíná nabírat na obrátkách. Alkohol teče proudem, ve vzduchu je cítit směsice potu a různých omamných opiátů. Deset lidí, šest mužů a čtyři ženy čekají až dá jejich náčelník povel a začnou orgie. Sektářské zvrácenosti. Tahle skupina má jasně daná pravidla a rozdělené úlohy. Jejich porušení se krutě trestá. Je už ale potřeba představit poslední účastnici této párty, která prozatím neví co ji čeká. Pohledná blondýnka se nechala chytit do pasti, kterou na ní tito fanatici uchystali. Vybrali si ji na sociální síti a pozvali k nim na oslavu. Samozřejmě jich oslovili víc, ale k jejich potěšení přijala pozvání ona.
Mlaďoučká blondýnka se vlnila v rytmu puštěné hudby. Její krásně rostlé tělo, připomínalo sochu bohyně, která sestoupila mezi prostý lid z Olympu. Zálibně si jí prohlíželi nejenom muži. Přiléhavé tričko přesně obepínalo téměř dokonalý hrudník. Vztyčené bradavky už jenom dokreslovali její ženskost. Když se otočila a zavlnila zadečkem v minisukni, extáze přítomných mužů dosáhla vrcholu. Náčelník rychle vytušil, že jestliže brzy nepřijde očekávaný povel, nastanou problémy.
 Ještě jednou zkontroloval tajemnou místnost, zda je vše připraveno a pustil nahrávací zařízení. Usmál se a s potěšením si odplivnul. Je načase si začít užívat s tou blonďatou courou. Vrátil se do tančírny, vypnul hudbu a zakřičel bojový pokřik sekty. Deset hlasů jeho slova s nadšením zopakovalo. Jen jedna ústa zůstala němá. I kdyby chtěla něco říci, nemohla by. Sotva totiž dozněl hlas náčelníka, ovinulo její tělo nespočet rukou a nohou. Nemohla se ani pohnout. Vše proběhlo tak rychle, že než se nadála, ležela nahá připoutaná za ruce a nohy na velikém oltáři. Muži okolo oltáře utvořili kruh. Ženy se svlékly do naha a začali se věnovat blondýnce. Jejich mrštné jazyky pracovali co nejrychleji. Ani sebemenší kousek jejího těla nesměl zůstat neočištěn. Než do ní vstoupí jejich náčelník musí být její tělo zbaveno veškeré nečistoty..
 
Zazvonil mi telefon.
"Prosím?".
 "Dobrý den Geriči".
 Uslyšel jsem známý hlas a hned věděl, která věta bude následovat. Nezmýlil jsem se.
 "Mám pro vás práci".
 " Poslouchám".
"Bude to velký džob". Mluvil tak potichu, že jsem ho skoro neslyšel.
 " Moje taxa je pořád stejná, nehodlám ji měnit ani při větším počtu".
 " Nebojte se, peníze nehrají žádnou roli, jde ale spíše o větší počet lidí".
 "Počet osob je mi lhostejný, pro mě jsou důležité pouze peníze. Udělám svoji práci a víc mě nezajímá".
 "Tak to je v naprostém pořádku Geriči. Jedná se o 11 lidí. Sedm mužů a 4 ženy. Další instrukce dostanete později. Na slyšenou".
 V telefonu se ozvalo naprosté ticho. Jdu si lehnout, čeká mě hodně práce. Ještě jsem vám nesdělil moje povolání.
 Jsem nájemný vrah...
Autor Bulvár, 07.12.2016
Přečteno 298x
Tipy 2
Poslední tipující: jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji, závěr je trošku jiný.:-)

07.12.2016 20:28:19 | Bulvár

Četla jsem a skoro ani nedýchala. Závěr mě dorazil

07.12.2016 20:00:17 | jitka.svobodova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí