Láska až za hrob

Láska až za hrob

Anotace: Příběh, podle kterého se jmenuje celá zbírka, kterou jsem zatím sepsala, a který ukazuje, jak daleko jsou někteří schopni pro lásku zajít.

Tenkrát jsme se drželi za ruce. Naše rozhodnutí bylo pevné a mysl neoblomná. Bylo to přesně rok, co jsme se poznali. Já a Akio. Pamatuji si to přesně jak jsem se zamiloval na prví pohled. I když byl z chudé rodiny a měl sotva co jíst, zatímco já žil v přepychu. Jenže právě to vadilo mé rodině. Prý, že je to láska k penězům. Hlupáci! Vůbec ho neznali Byl úplně jiný – vždy mi pomáhal, poslouchal mé nářky a smál se upřímněji, než kdokoliv jiný. To poslední na co myslel byli mé peníze. A já mu to věřil. Jenže připomínky rodinných příslušníků neustávaly a pomalu mě doháněly k šílenství. Nakonec se náš svět proměnil v hotové peklo. Akio byl napadán jak slovně tak fyzicky a dokonce jsem mu jednou musel zaplatit doktora, aby přežil. Měl jsem toho dost a chtěl jsem utéct od všech mých předků, ale nakonec jsem přišel na to, že to nemá cenu. Našel jsem tedy vlastní cestu – napsal jsem dopis na rozloučenou a vydal jsem se k velké skále nad mořem. Stačilo skočit a bylo by po všem, ale Akio mne tenkrát zastavil. Prosil, ať ho nenechám samotného. Rozhodli jsme se tedy odejít spolu. Tak jsme tam stáli nad rozběsněným mořem a hleděli jsme dolů do obrovské propasti smrti. Stačil jeden krok a bylo vše za námi…
Tenkrát jsme se drželi za ruce, Ten chvilkový pocit svobody nikdy nezapomenu. Miloval jsem ho víc než život, tak proč jsem jen musel přežít.
Autor Arlin, 19.02.2007
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No, příběh nez zas tak originální a ty pravopisný chyby docela hrůza, říká ti něco shoda podmětu s přísudkem?

20.02.2007 11:47:00 | Cristinne

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí