Úryvek - Ten můj

Úryvek - Ten můj

Anotace: někde jsem to našla asi je to z nějaké mé starší povídky...víc se bohužel nedochovalo a asi to nebude ani nic moc,přesto mi to přijde jako myšlenkově zajímaví...co myslíte? Díky a zatím =)

Všichni mi pořád říkají, že jednou ten pravý přijde. Ze jednou poznám někoho koho budu milovat a on mi mé city bude opětovat, ale dny i roky ubíhají a já jsem stále sama...
Byl to jen přelud, můj noční sen. Zdálo se mi, že to chladne prázdno v mém srdci na chvíli obsadil někdo, komu to nebylo lhostejné. Že mám někoho ke komu se můžu přivinout když je mi smutno a nebo někoho koho mohu obejmout a cítit jeho teplo. Byli jsme to my. Ale pak se ten sen rozplynul a můj milovaný zmizel s prvním raním rozbřeskem. Zůstala jsem jen já a strašlivá bolest v srdci, další krvavý šrám a ztráta přeludu.
Jsem snad divná? Nebo poznamenaná, že se mi kluci vyhýbají, nebo pro ně nejsem dost dobrá? Řeknete mi co je špatně protože já to chci vědět, protože zoufale chci někoho milovat.
Chci někomu ráno říct ahoj a myslet to vážně...chci někomu říct lásko a vidět usměvavé ohníčky v jeho očích, ale místo toho jsem jen sama a chlad mě objímá.
,,Musíš počkat,, říkají mi přátelé, známí a rodina..a já čekám, trpělivě čekám,ale mě srdce krvácí z neschopnosti - ne z nemožnosti milovat...Musíš čekat! Co se mnou osud zamýšlí, je to snad krutý žert?
Nebráním se...už nemůžu dál..
Všichni kolem prožívají své šťastné dny, své první polibky, květiny, svatby a děti...ale já to jen sleduji..
Kde je ten můj první polibek?
Nevěřím na prince na bílém koni, protože ten můj někde po cestě zabloudil...
Jsem jen normální obyčejná holka co v hlouby srdce nechce být sama. Navenek je statečná a silná, ale uvnitř čeká a umírá..Chci milovat, cítit a žít... Chci tebe moje lásko a svůj první polibek..Chci jen být.
Autor Flow Calipso, 19.02.2007
Přečteno 300x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky jsem poznala velkou velkou lásku.. Tak velkou,že jsem žila jen pro ní.. Milovala jsem ho a on mě.. A pak? Heh,onemocněl, odstěhoval se a opustil mě.. A já byla sama.. Dlouho sama.. Nikdy jsem už nikoho nechtěla.. Nikdy.. Nikoho.. A tedka? Mám skvělého přítele.. Mam ho ráda.. Jeho miluju.. ALe přítomnost miluju raději...
Hodně štěstí princezno..
Lililop

22.02.2007 20:43:00 | Terýsek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí