I´m OK

I´m OK

Anotace: co k tomu dodat?

Pod záminkou jiné cesty tys vydal se zas o hodinu dřív někam pryč a nechal jsi mě samotnou, stát a dělal jsi, že ti nejsem. Do větru pod štítem noci jsi pak zahuhlal ahoj a nastoupil do auta...klíče jsem ti pro jistotu nestihla vzít a máš z toho radost a ještě slyším rádio od tebe z auta jak si tam ty bubny směle hrají a ty si pobrukuješ podobnou melodii.
jednou za život jsi mi řekl, zazpíváme si spolu. jednou jsme spustili:
Ta dívka u oltáře,
co pohled tvůj teď váže,
skrýt závist zkouší,
za vlastní zoufalství...

Ano, je to tak, že:
Má krásu moc i slávu,
přesto vidí, že se trápíš,
když tvář zakrývájí závoj,
tkanej z černejch pavučin.

A pak bylo ticho a to mě provází až do teď.
Tak víš co, drž hubu. Zavři ji a radši mlč než aby ta tvoje slova zase jako tisíc rozžhavených nožů bodaly naše srdce a my plakaly...a já plakala, že seš můj táta, tati.
A rozvítíš světla našeho auta a prostě nastartuješ a já stojím u branky a dívám se někam pryč a ty přesto cítíš můj bodavý pohled na svém obličeji, zas a znova a víš, že ten cejch, co ti tam pálím bude vidět na desítky metrů.
Chvíli se budeš přehrabovat ve věcech, jako bys čekal, že přijdu a budu se ti omlouvat za to, že žiju, že tihledám práci, že se starám...a že sem ti po tolika letech zas a znova dokázala odpustit...zas a znova, pořád dokola, den co den, chvíli co chvíli.
A tobě to nedochází, že každá zpráva s větou, že mě pomalu ztrácíš, začíná nabývat na síle.
Nahodíš rychlost a vyšlápneš spojku, rozjedeš se, ale napřed s emusíš otočit.
Tak se otoč, tady stojím, tady...ne.
Táhni pryč, jeď si, kam tě srdce táhne.
Staré písničky od Beatles už ti nikdy nedám k poslechnutí a nikdy ti nepustím Scary movie 3, pokud se nezvedneš a nepustíš si to sám.
Vypadni do práce a nemusíš mi psát, že o žádné ženské nevíš a o tvoje dobrou noc už ani okem na zprávě nezavadím, jako by mi to jehly přály a ne táta.
takže já radši půjdu pak ven, opiju se a budu zpívat:
Víš, lásko, zastavím čas,
smát se mnou budeš se zas,
vím, žít jen jednou se dá,
nás nikdo to neučil znát.

A tak:
Pozdravuj, pocestný,
svět je malej, dokonalej...

Protože mě jsi nestihl naučit, že pít se nemá a že cigarety se na holku nesluší. Tak si slavnostně zapal a nezapomeň si připít na zdraví veškerou slivovicí, co máme...zatímco já, venku, s ostatníma vážím každý hlt a ty...to hltáš jako vodu. A jo, nezapomeň pak informovat mamku, že má dostat přes hubu za to, že přišla domů se spálenou rukou a potřebuje zajet na pohotovost.

Takže k závěru jen tolik:
Once upon a time there was a girl,
in early years she had to learn
...
and I´m OK...
Autor Aaliyan, 27.02.2007
Přečteno 338x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nahodíš rychlost a vyšlápneš spojku, rozjedeš se, ale napřed s emusíš otočit.
Tak se otoč, tady stojím, tady...ne.
Táhni pryč, jeď si, kam tě srdce táhne.
Staré písničky od Beatles už ti nikdy nedám k poslechnutí a nikdy ti nepustím Scary movie 3, pokud se nezvedneš a nepustíš si to sám.
Vypadni do práce a nemusíš mi psát, že o žádné ženské nevíš a o tvoje dobrou noc už ani okem na zprávě nezavadím, jako by mi to jehly přály a ne táta.

Tohle bych vynechala..... Jinak dobra

04.03.2007 20:44:00 | Dark angel

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí