Černý anděl

Černý anděl

Anotace: Ne wšechno vyřeší smrt a ne vždycky je to výhra....

Byl mrazivý, deštivý den, kapky deště se snášely lehce dolů a v dáli byly slyšet blesky.Počasí zkrátka působilo dokonale depresivně Všichni byli zalezlí raději doma v teploučku a jen několik málo bláznů se potulovalo v tento nevlídný den venku.Mezi těma lidma ,ale byla jedna dívka, nedalo se jí přehlédnout.Byla překrásná, měla dlouhé tmavé havranově černé vlasy a velké tmavé oči, vypadala jako černý anděl… Z očí jí vyzařoval smutek. Nikdo nevěděl co se jí stalo, proč proklíná svět…?Jen ona sama a oni dva, ti kterým nejvíc věřila, její kluk a nejlepší kamarádka . Jeho milovala a jí stoprocentně věřila, tak proč jí oba zklamali??? Hlavou se jí promítají chvíle,které s ním zažila.Jejich první rande,první pusa a potom i první polibek, vzpomíná na den, kdy si v parku slíbili věčnou lásku,ale z jeho strany to byly jen sliby.
Ještě před pár hodinami byla šťastná,ale pak se její sny rozplynuly.Teď tu chodí po městě a brečí. Oba je proklíná.Pomalou chůzí dojde až k mostu na kraji města .A v tu chvíli jí něco napadne.Ztratila přece kluka i kámošku, už to nikdy nebude jako dřív.Přeleze zábradlí a koukne do tmavých hlubin řeky,která protéká pod ní..Přemýšlí,přemýšlí jestli má skočit..Ale bez něj už pro ní nemá její život cenu..Když už je rozhodnutá,že skočí,zapípá jí mobil..Přišla jí SMSka…Okamžitě ví, že je určitě od něj…Proč jí píše??Chce jí úplně zničit??Přeleze zpátky na chodník a neví jestli si má tu zprávu přeci jenom přečíst…Nakonec klikne na ,,otevřít´´ Radši zavře oči,ano bojí se, bojí se toho co na ní ve zprávě čeká, co jí píše…Sama v sobě bojuje se strachem, po pěti minutách se odváží otevřít oči…
Čeká všechno, omlouvání, vysvětlování,prošení o odpuštění,ale obsah zprávy jí překvapil a asi i docela naštval…Stálo tam jen:,, Prosím neudělej nějakou blbost!!!´´

Co si o sobě ten idiot myslí?!Že si kvůli němu vezmu život?Všechny tyhle myšlenky se jí honí v hlavě..Tak na to ať zapomene,já mu ještě ukážu,dokážu mu, že si poradím i bez něj..myslí si…. Na to co chtěla ještě před minutou udělat dávno zapomněla….Dostala novou sílu do života…Pomalou chůzí se vrací zpátky domů…
Autor niky x), 04.03.2007
Přečteno 395x
Tipy 7
Poslední tipující: Puck, Aaadina, Rafi..., M.i.š.k.a., kucky
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Konec super, a máš pravdu, byl to pěknej ignorant :) kdo by si kvůli němu bral tak mladý život?? :)

08.08.2008 21:45:00 | Puck

tak toto bylo lepší moc pěkné...ale spíše bych to nazvala jako nečekaná sms která ji zmněnila život nebo tak něco...ale jinak moc krásné

10.08.2007 16:16:00 | BadGirl

Moc pěkný konec. Opravdu chválím.

04.03.2007 21:34:00 | kookky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí