Pohovor

Pohovor

Anotace: ...

" Dobrý den... Jsem tu na inzerát, jenž byl publikován v periodiku arbajtsmarkt..."
" Tak to jste dobře. Já jsem special adviser, doktorka psychologie Alberta Roy-Babek. Posaďte se... A začnu hned otázkou... pozor, otázky budou na tělo. Takže ... jste si jist, že váš interes o tenhle džob je vážný? "
" Ano, abslolutně "
" Jde o post, kde se vyžaduje vysoké nasazení, časová flexibilita, loajalita, haidigrí sympatie a empatie, diskrétnost... "
" Toto všechno ? "
" Ano, toto všechno , ba ještě více... Troufáte si? "
" Ano... a podle toho, co říkáte, zdá se mi, že je to atraktivní post."
" Nepochybně... A lukrativní... A jaké je vaše vzdělání? "
" Studoval jsem filologii... mám doktorát... postgraduálně psychologii a filozofii... "
" Výborně... A co jazyky? "
" Mám atestace z angličtiny, němčiny, hebrejštiny, arabštiny, hindštiny, čínštiny, japonštiny... a také ruštiny."
" Nóó, to není špatné... A co váš soukromý život? Jste ženatý? "
" Ne..."
" Ne? A proč? "
" Byl jsem zaneprázdněn studiem..."
" Takže jste si absolutním pánem... Výborně. A jaký je váš názor na sexuální obtěžování na pracovišti... jinou sexuální orientaci... aids... náboženství... atakdále? "
" Promiňte... tyto otázky jsou podle zákona nepřípustné. Ale já vám na ně odpovím... Jsem heterosexuál, harašment považuji za typicky americkou úchylku a nesmysl, ekvaied imjún difišnsi sindrom, homosexuálové, lesby, gayové... jsou tu, tak co s nimi? Jsem liberál."
V podobném duchu se otázky a odpovědi ještě nějakou dobu střídaly a pak se special adviser odebrala k šéfce informovat ji o výsledku pohovoru.
" Tak co, Berto? Berem ho za vyhazovače? " zeptala se šéfka, majitelka bordelu.
" Když já ti nevím... Je to pako... pár jazyků ovládá, to jo, ale jinak... ajn čechiš trotl... Co když nám, šéfko, pokazí pověst?! "
Autor whisky, 05.08.2020
Přečteno 167x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"haidigrí sympatie", to mne vážně dostalo na lopatku.

06.08.2020 16:23:36 | Lesan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí