Zamilovaný anděl(2.část)

Zamilovaný anděl(2.část)

Anotace: Tak takhle měla původně povídka Zamilovaný anděl vypadat.Docela dlouho se mi do této části nechtělo,ale dneskaopět nemám náladu a tak píšu.Předem děkuji za komentáře.

Vysoká skála a na ní sededí dívka.
"Proč je život krutý k lidem kteří se ničím neprovinili?"povídala si Violet pro sebe.Vždyť já vlastně ani člověk nejsem.Žiji sice takový život,ale do člověka mám ještě hodně daleko.
Ano žila i vypadala jako člověk,ale duší byla ta nejvznešenější bytost.Ano byla anděl.Ale k čemu jí to vlastně je?Když nemůžu letět tam kam chci.
"Chybí mi křídla!"Ano jakmile žijí andělé v lidském světě,tak se jim začínají rozpadat křídla.Lidé když jsou totiž na sebe zlý tak se nám rozpadají křídla.Ano,je to krutý,ale přece jenom máme šanci.Sice malou,ale je tam."Lásku si najdi a nikdy ji neztrať,jinak svá krásná křídla ztratíš navždy."Ano,tak tato slova jí měla vrátit její bílá křídla.Ale jak má najít lásku a nidky jí neztratit?Zdá se to nemožné.
Milovala jednoho chlapce,ale nebyla si úplně jistá,že on jí také.Doufala a to doufání jí snad může pomoct.
V tom dostala nápad.
*****
Po chvilce přemýšlení se zvedla a .......
Skočila .....
Ano padala dolů.Když v tom??
Vzlétla,letěla.Byl to nádherný pocit.Chvilku si prohlížela svá nová křídla a pak se rozletěla za svým vyvoleným.
Když už byla kousek od jeho baráku zpomalila.Chtěla si vychutnat tu poslední chvilku letu.
Už se chystala zletět dolů na pevnou zem když v tom pod sebou uviděla pár jdoucí po ulici.Nejdřív si jich nechtěla všímat,ale pak se na ně pořádně podívala.
Vtom jí to zasáhlo jako rána bleskem.Její křídla se začala okamžitě rozpadat a ona prudce padala k zemi.Ano,nemohla se zmílit.Ten kluk co jí říkal jak jí miluje a jak s ní chce být se teď pod ní líbal a objímal s jinou dívkou.
Ne takovou potupu nesnesla.
Věděla,že nemá žádnou šanci tendle pád přežít a byla s tím smířená.
Spadla těsně za ně.Ani si jí nevšimly jak byly zabraní samy do sebe.
Takový osud jí ztihnul za to že milovala.Za pár minut z ní nezbylo vůbecnic.Jen bílý prach který odvál vítr.
Autor Caecus archangelos, 11.03.2007
Přečteno 304x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

neni to na tuto konkretni povidku , ale tak ke vsem... mas pekny povidky, a to jako fakt, jen mi prijde ze jsou a vyjadruji stale to same, zkus zmenu, vim ze to umis.. ten s tou vrbou se ti povedl... proc stale andele bez kridel???sebevrazdy???? vim ze je to pro tebe tezky ale zkus se tomu vzeprit.. preci nebudes se stale jen utapet zalem... je tu hodne veci pro co stoji zit a byt na tomdle zivote...

11.03.2007 19:46:00 | allenie_eve

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí