Z deníku "psychopatky"

Z deníku "psychopatky"

Anotace: ***

Únor 1992
Možná jsem předurčená k tomu, abych zapadla do davu, abych byla neznámá a bezvýznamná nicka. Možná tím, že se snažím něco dokázat mařím Osudu jeho plány… A možná proto se mi nic nedaří tak, jak bych chtěla…
Už odmalička jsem toužila být jiná než ostatní; výraznější, bláznivější, lepší,… Ale nikdy se mi to nepodařilo. Časem jsem si začala říkat, že se spokojím i s tím, když bude „průměrně výjimečná“. A právě odtud pochází můj největší sen. Sen „kariéře“ novinářky, zuřivě obhajující ve svých článcích pravdu a lidská práva. Ale ani to se mi nepodaří, vím to. Protože si myslím, že neumím psát. Ne, že bych psala nějak hrozně, to ne, píšu dobře, ale ne tak dobře, aby to stačilo na moji vysněnou „kariéru“. Možná je to jen mým nízkým sebevědomím, ale třeba je to taky pravda… Ne, nejspíš jsem dobrá jen k tomu, abych byla jednou z těch odporně stejných ovcí ve stádu. Ale to já nechci! Nechci zapadnout do davu, nechci být stejná jako ostatní kolem! Chci vyčnívat, chci být barevnou skvrnou v záplavě šedi, chci být tečkou na bělostném papíře,… Toužím být jiná…
A když se nedokážu „zvýraznit“ jako novinářka, tak to udělám jinak… ještě o mně uslyšíte, to slibuju. Nikdy totiž nepůjdu s davem, nikdy!

Listopad 2000
Vážení a milí!
Vidíte? To, co jsem říkala se splnilo. Vyčnívám. Sice trochu „jinak“, než jsem chtěla, ale vem to čert. Důležitější je, že nejdu s davem. Jsem černá ovce. A mimochodem, ulehčím vám, milí páni policisté, pátrání po vrahovi mé „kamarádky“ Radky a raději se dobrovolně přiznám. Zabila jsem ji. Nebylo to těžké. Stačilo jen vzít tu tátovu pistoli, pozvat ji jménem jejího kluka na schůzku do parku a potom stisknout spoušť… Dokázal by to každý z vás. Ale jen já jsem to dotáhla do konce, jen já jsem ji skutečně sprovodila z tohoto světa. Vidíte? Jsem výjimečná. Konečně jsem dosáhla toho, po čem jsem toužila. Vystupuji z řady.
Autor colorka, 13.03.2007
Přečteno 363x
Tipy 2
Poslední tipující: Carver, Tymi14
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kazdy ma svuj cil i kdyz v teto povidce to byl fakt psychopaticky cil:D Pis dal...

10.11.2007 20:01:00 | N.Ryba

jsem ráda že jsi přečetla jednu z mých básní protože jinak bych na tebe asi nenarazils, děkuji píšeš velmi zajímavě

12.10.2007 20:19:00 | Jats

Pokračuj v tom dál je to dobrý

16.09.2007 15:47:00 | Cassandra

je to hodně uspěchané, já vím.. Původně jsem psala něco úplně jiného, ale nějak se mi nedařilo, tak jsem ztvořila tohle... Mně samotné se to vůbec nelíbí... Kdybych si zo mohla ohodnostit, tak si dám tak 20%... Nemá to "duši", a já to moc dobře vím.. :o)

12.05.2007 15:28:00 | colorka

:o) Vidis...ta povidka...byla mozna tak trochu o mne... taky chci byt novinarka, taky se chci lisit, taky chci byt jina, taky chci vycnivat...ale zabit, zabit bych asi nedokazala... :o)

17.04.2007 21:12:00 | colorka

Drsný.. hezký.. a začátek je mi hodně blízký.Taky chci být jiná.. snažím se o to už tak dlouho a taky chci být novinářka,ale nikdy bych žádný zločin nespáchala,v tom jsme si s hlavní postavou ve tvé povídce rozlišné! Jinak je to fakt moc dobře napsané - 1000 :)

17.04.2007 20:17:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí