Zasíťovaná

Zasíťovaná

Anotace: Pokračování z dokumentu V Síti

Simona seděla s notebookem v obyváku na nohách a procházela fotky z natáčení V síti. Vzpomínala, jak probíhalo natáčení. Bylo to docela fajn.  Z původních dvanácti to dotočili jen čtyři holky, protože dvě štábu ukradly počítače s vybavením a hezky se zdejchly. Další otěhotněly nebo se ztratily v terénu při tvorbě dokumentu, ale jen asi na rok a postupně se znovu z různých sklepů objevovaly s kočárky nebo jen tak. Simona patřila mezi ty, které šly na mateřskou. Naštěstí střižna měla natočeného materiálu dost a nějak si s tím režisér poradil. Jednoho borca dokonce poslaly k soudu a vyfásl dva roky. Kdyby to ten blbec věděl, určitě by ty alimenty radši platil. Takhle z toho splácli narychlo skandál. Dokument se dostal do televize a dokonce se šeptalo, že se chystá druhý díl, což by bylo fajn a nějaké peníze by se hodily.

Naposledy si překontrolovala, jestli je upravená a mrkla na svoje břicho. Bylo už celkem velké. Hodiny na stěně ukazovaly za pět minut tři hodiny. Prolétlo jí hlavou, že už tu brzo budou, když zrovna zazvonil zvonek. Pomalu vstala a šla ke dveřím otevřít malému štábu.

„Tondo, už jsou tu. Jsi oblečený?“ zavolala na svého přítele. Ten se nečekaně objevil přímo za ní a jemně ji objal. Nos jí zabořil do vlasů mezi její copánky a labužnicky se nadechl.

„To víš, že jo, ty moje malá holčičko. Dobrý?“ 

Simona ho rychle zkoukla a usmála se. Za chvíli už seděli všichni v malém obyváku a chystali rozhovor pro pokračování. Mělo se to jmenovat V síti 2, ale někdo si udělal z toho srandu a jmenovat se to bude Zasíťovaná. Na stole už čekalo malé pohoštění a hrníčky s instantní rádoby kávou. Rozhovor pomalu přecházel do pracovní roviny. Tonda objal Simonu na pohovce kolem ramen a pohladil ji.

„Tak jako prve jsem byl fakt vytočenej, že mi od začátku lhala, ale jako nakonec jsme se usmířili a byla z toho láska…pojď ke mně moje malá holčičko.“ a líbnul ji velkou pusu. Kameraman přiblížil na detail, pak na její velké břicho a měl co dělat, aby se nezasmál.

„Když mi potom, že jo, řekla, že má dvacet, tak to byl hroznej šok jako. Člověk to prostě nečeká, že jo. S tak starou ženskou jsem si ještě nezačal, ale to víte, moje máma byla konečně spokojená, když jsem ji dovedl a neříkala nic.“ Vlepil jí další pusu a Simona se zamilovaně usmála na Esterku Janečkovou. Kameramana smích přešel a zase se mu začalo dělat blbě. Do toho si Tonda zapálil další cigaretu.

„To natáčení byla pro mě životní zkušenost. Z Tondy se nakonec vyklubal hroznej sympaťák. Pár věcí mě prve trochu zaráželo. Třeba chtěl, abych chodila spíš dětském oblečení nebo se oblíkala jako mladá holka, ale teď už jsem si zvykla a je to v pohodě. Dneska ti ostatní chlapi nejsou nic moc. Můj Toník mě vždycky rád vidí a říká mi tak mi mile- ty moje malá holčičko.“ a chytne Tondu za ruku.

Kamera zabírá emoce na plný pecky a Esterka se usmívá. Kameramanovi se na čele perlí pot, když vtom první kapka spadla na hledáček. Esterce to v hlavě šrotuje na plný pecky, protože cítí, že by se z toho daly vytřískat slušný prachy, když se to pořádné splácá. Úplně pak vidí titulky v Blesku „Jak Tonda prožíval porod, co prozradila Simona (str.2 a 3)“ nebo „Šok! Tonda požádal o ruku“, do toho uplakané brýlaté tetiny v hledišti  celé rozněžnělé a z dálky slyší šustění peněz. Prachy a prachy…

Rychle pohlédla na kameramana, jak je na tom a pošeptala mu:  „Milouši, kurva, vydrž tenhle bizár, napíšu ti prémie, zajdem spolu na véču a pak mám doma dobrý matroš. Možná když budeš šikovný, dostaneš aj moji čáčulku ty prevíte.“ mrkla a olízla si mlsně rty. To mu vlilo síly do žil a pokračoval v natáčení.

„Skvělé. Vážně skvělý materiál Simono. Díky. Z tohoto bude bomba. Jo a mám tě pozdravovat od ostatních holek z natáčení. Víš, že Tereza má dvojčata? Za týden ti pošlu prachy. Bude to třicet talířů, takže se připrav, že budu první a jediná kdo dostane, až se to narodí.“ rychle dodala a pomyslela, si kolik panchartů ještě bude.

„Říkalas padesát“ rozhořčeně se ozval Tonda.

„Jo máš pravdu, popletla jsem to. Mám teď toho moc.“ Snažila se to Esterka nějak zamluvit, ale řekla si, že mu to jednou vrátí. Za těch dvacet táců mohla na víkend splašit spoustu koksu. Hajzl jeden a ta kráva Simona… škoda mluvit. Jí se to snad i líbí. Neuvěřitelné. Rychle se ovládla a vykouzlila široký úsměv. Možná by si měla dát lajnu už teď a pak Milouše.

Za hodinu Simona stála u okna dívala se na odcházející Esterku a Milouše. Chtěla jim zamávat, ale nikdo se neotočil. Čeho si všimla bylo to, když otevíral dveře, tak jí pěkně chytil za zadek a sjel prsty ještě níž. Za chvilku ucítila to samé a lekla se. Byl to Tonda. Usmála se objala jej. Byla opravdu šťastná.

Autor Morýš-je zpátky, 25.04.2021
Přečteno 176x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí