Plavky II.

Plavky II.

Anotace: Nutno přečíst nejprve Plavky I.

Plavky II.

 

 Čtyři dny !  A moje plavky jsou v nedohlednu. Možná, že je dosud nikdo ani nevymyslel, ani neušil….

 K mé nelibosti musím znovu absolvovat to šílenství. Ale dnes budu chytřejší, už vím, co je zbytečné zkoušet,to půjde rychle. ( Opravdu netuším, kde se ve mně vzal tento naivní optimismus.) A taky se mnou půjde moje kamarádka Adélka – zkušená “nakupovačka hader”. Bez ní bych stále ještě chodila jen v riflích a tričku, jak jsem byla zvyklá z mládí. A uznejte, v mém věku by to už nebylo asi úplně ideální.

 Takže vyzbrojena kreditkou a platnou šalinkartou jsem se vydala již osvědčenou šalinkou číslo 1, která jede směr Hlavní nádraží a Galerie Vaňkovka. S naivitou blondýny jsem si myslela, že plavky budou mít maximálně ve dvou, ve třech obchodech, ale to jsem se šeredně spletla. Adélka mi rozšířila obzory – prakticky v každém obchodě s oblečením mají plavky!  “ Neee, pomoooc !To je noční můra! Skuhrám.. Adélka je optimistka : “ Aspoň máš z čeho vybírat!” “ Ach jo.”

 Nebudu už vás unavovat detaily. Zas mi nic nebylo. Depka z mých špeků zas o něco větší. Adélka si koupila plavky. Já jsem v zoufalství vybrala k docela dobré “podprdě”  místo plavkových kalhotek (to fakt nešlo!) plavkové trenky, které zakryjí, co je třeba.

 Adélka s mým výběrem není spokojená, trenky jsou prý docela hrůza, ale její doporučení k dalším návštěvám jiných obchodních center, s absolutním vyčerpáním psychickým i fyzickým, rezolutně odmítám.

 No a co, že budu vypadat jak blbec, v Itálii mě stejně nikdo nezná…

 

Nevíte, proč jsem si tohle neřekla už na začátku ?! :-)

Autor LauraX, 27.04.2021
Přečteno 173x
Tipy 3
Poslední tipující: Krahujec, Iva Husárková, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Suverénně psané, čtivé I., II. až do bodu: "Nebudu vás už unavovat detaly."
Tady se to překlopilo do závěrečného slova v televizních Bakalářích, což je strašně nudný okamžik (...navíc o ty detaily přeci celou dobu šlo).
Úplně na závěr se stručně téměř telegraficky dovídáme, že výsledkem jsou trenky, au.
Plavky I. dobré. Jen by to chtělo už při popisu fobie z nákupu zmínit tělesné okolnosti čili nastínit důvody.

22.05.2021 23:41:48 | Dermot

Děkuju za podnětný komentář :-)

23.05.2021 18:49:09 | LauraX

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí