Cela smrti...

Cela smrti...

Anotace: K zemi dopadají dešťové kapky... Dopadají na tváře a vlasy lidí, kteří pospíchají do svých domovů...

K zemi dopadají dešťové kapky... Dopadají na tváře a vlasy lidí, kteří pospíchají do svých domovů. Dopadají i do pootevřeného vězeňského okýnka cely 27/B. Houpy, houp... Houpy, houp... Na oprátce z prostěradla se mírně pohupuje tělo. Houpy, houp... Houpy, houp... Je to tělo dívky. Houpy, houp... Houpy, houp... Zoufalé dívky s duší čistou jako právě napadlý sníh.

Jmenovala se Theresa, ale všichni jí říkali Tez. Bylo jí 20 let, měla dlouhé černé vlasy a nevinně modré oči... Ptáte se proč skončila ve vězeňské cele a zrovna takhle? Asi ironie osudu... Tez neměla šťastné dětství – narodila se 6. 6. 1986, neměla žádné kamarády, matka byla alkoholička, otec neznámý. Matka Therese říkala „Ďáblovo dítě“. Když Tez bylo 6 let, dostala se do dětského domova, po 3 letech ji sociální pracovníci umístili k adoptivní rodině. To jí změnilo život...
Adoptivní rodiče ji milovali, byla jejich jediným dítětem, protože vlastní děti mít nemohli. Pro Tez byla její nová rodina vším. Měla najednou spoustu přátel, nikdy s ní nebyly problémy. V 17 letech se seznámila s Rickym. Zamilovali se do sebe a prožili spolu mnoho nádherných dní.

Houpy, houp... Houpy, houp... Na špinavou kamennou podlahu dopadl složený zažloutlý papírek, který dívka držela v ruce. Houpy, houp... Houpy, houp...

Oslava Teziných 19. narozenin – Ricky jí daroval rudou sametovou krabičku, ve které si na polštářku hověl jemný prstýnek z bílého zlata. Byla to žádost o ruku. A tak společně slavili narozeniny a zasnoubení zároveň, pili, veselili se...
Ráno se probudila s bodavou bolestí hlavy a revolverem v ruce, ale Ricky vedle ní neležel... Krvavá skvrna na prostěradle naznačovala, že něco není v pořádku. Tez se zmocnila panika, běhala po bytě a snažila se najít Rickyho. Podlaha byla poseta krvavými stopami. Pootevřenými dveřmi z koupelny dopadalo na chodbu trochu světla, z kohoutku kapala voda. Ricky ležel nehybně ve vaně, v jeho očích se zračila hrůza... Theresa se složila vedle vany, začala plakat, až nakonec usnula...
Odpoledne ji a jejího snoubence našla policie, Tez byla obviněna z chladnokrevné vraždy a následně také usvědčena. Jen ona a Ricky věděla, že něco tak brutálního neudělala. Ale Ricky už nikdy nikomu neřekne, že té osudné noci u nich byl nájemný vrah, kterého na Rickyho poslali lidé, kterým dlužil velkou částku peněz...

Zase padá déšť... Umývá tváře lidí, kteří se přišli naposledy rozloučit... K zemi padá rakev s Theresou... Tezina adoptivní matka drží v ruce zažloutlý papírek s nápisem: Nedokáži žít s pomyšlením, že se na mě už nikdy nebudete moci podívat jako na dívku s čistou duší... Nedokáži žít s pomyšlením, že mě odsoudili za něco, co jsem neudělala... Nedokáži žít bez Vaší lásky, snad proto umírám... Navždy Vaše Tez.
Autor Mademoiselle Drea, 17.03.2007
Přečteno 398x
Tipy 12
Poslední tipující: Tempaire, Draconian, Zdeněk Farkaš, Haniéčka, Lilly Lightová, Maro Deives, Veronikass
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Podle mě moc dobře sepsané, je to takovej ten příběh, co nutí k zamyšlení a to mám ráda...možná, je to osobní názor, bych to trošku víc rozvinula, ale jak jsi řekla, fantasii se meze nekladou...Takže ST v tomhle případě dávám moc ráda...

19.10.2009 23:07:00 | Tempaire

No teda, to bylo něco...ST!

15.03.2009 22:34:00 | Lilly Lightová

Páni! Hodně silně působící příběh. Bylo to krásné...

08.02.2009 12:03:00 | Veronikass

Bylo by to skvělé jako filmová povídka. Úplně to vidím... Pěkné moc pěkné...

24.01.2009 19:30:00 | Madeline

LuCYnKa!: Neblázni... :) Šoupni sem všechno... Chci si počíst... Moje dílka jsou jen bláboly, kterým k dokonalosti chybí vážně hodně... ;) Ale každý spisovatel nějak začínal...

16.05.2007 09:51:00 | Mademoiselle Drea

Pěkné,na konci jsem se málem rozbrečela...hodně dojemné...Taky jsem sem chtěla dát něco podobného,ale oproti tobě to nemá cenu.To moje není tak dobré.Chválím-tohle se ti povedlo...moc hezké

14.04.2007 13:23:00 | Arey

Cristinne: Děkuji... :) Vážím si každého komentáře... a když je kladný - tím lépe...

20.03.2007 17:29:00 | Mademoiselle Drea

TAk tohle se mi ale vážně moc líbilo. S prstýnkem mě to napadlo taky :) Bylo to vážně moc povedené. A z toho houpy hou houpy hou.... mi běhal, a ještě chvíli běhat bude, mráz poz ádech

20.03.2007 15:26:00 | Cristinne

Dorimant: Děkuji... :)

19.03.2007 20:43:00 | Mademoiselle Drea

Šlo by to více rozvést, ale i tak se mi to líbilo:-)
PS: S tím prstýnkem by mě to též nenapadlo...

18.03.2007 18:03:00 | Dorimant

Withered W.: Máš dobré uvažování... :) Mě by to jako nezúčastněného čtenáře nenapadlo... :)

17.03.2007 20:10:00 | Mademoiselle Drea

jj jasné...já se jen tak zeptala. když jsem četla ten řádek, kde je naspáno, že byl zavražděn kvůli penězům, tak mi jako první bleskl hlavou ten prstýnek...

17.03.2007 20:05:00 | Withered W.

Withered W.: Taky v tom možná byl... ale jen za prstýnek to nebylo... Že by ho zabili jen kvůli pár tisícům za prstýnek? :) Prostě nevím... fantazii se meze nekladou... :) Ale především díky, že se Ti to líbilo...

17.03.2007 19:41:00 | Mademoiselle Drea

je to hezké, líbí se mi to, akorát mi vrtá hlavou, jestli ta velká částka peněz byla za prstýnek?

17.03.2007 19:13:00 | Withered W.

Začala jsem to psát včera, ale nevěděla jsem, jak to dopadne... ještě před půl hodinou jsem to nevěděla... :) Jsem ráda, že se to líbí alespoň trošku... :)

17.03.2007 17:30:00 | Mademoiselle Drea

Hezké,smutné. Její jméno se tam vyskytovalo tolikrát schválně? Asi se to sem i hodí.Možná jsem čakala něco více tajemného než masového vraha. Jinak se mi to líbí.

17.03.2007 17:24:00 | Kirchen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí