To takhle večer červánky….

To takhle večer červánky….

Anotace: To takhle večer červánky….

To takhle večer červánky….

„ 1 plus 1 je tedy 2. Tečka. „ zaklapla knížku slečna. „Jako tyhle teorie o 11 a podobně jakože jooo, ale spíš neee. Takhle je to správně.

Usmála se. Zase něco bylo podloženo smyslem. Co jít takhle potěšit i ten aspekt duše z neznámého, nového, společenského. Co jít takhle zapnout stream. Jít do světa internetu. Vesmíru.





„ Ta Will je stejně nejlepší strážce“ konstatoval mladík konec dalšího dílu seriálů. „Nevyzpytatelná, ale v té rovině své nálady perfektní. Nikdy nevíš co pronese, ale chceš být u toho.“ Zaklapl notbuk. „ Vlastně….jak jsou na tom reálné bytosti? „ Znovu ho otevřel. Po chvilce načítání zapnul internet a šel na platformu kde lidi streamuji.



„Jádro atomu je však ještě mnohem menší - jeho "průměr" je ještě asi stotisíckrát menší, kolem 10-15 m. … „ vyprávěla kamsi do prostoru webky slečna, co si zrovna pročítala článek a reagovala a vyprávěla své pocity z toho.



„Nuda. Buď hrají něco co mě nebaví a nebo vaří a já večer držím přeci linii. „
zklamaně procházel mladík seznam lidí, co sleduje. Co konzumuje obsah, který vysílají. Sdílejí.
„Tak co tu máme v náhodných? Ježiš! Aha? No téda. Raději knihu. Moment?“
To moment patřilo nějaké slečně s vlasy podobné Will a celkově prostředí. Rozklikl si informace.

Za každou gramatickou chybu umře jeden jednorožec, tak pojďme ty kouzelné prevíty vyhubit! Nebo už jsou mrtví?


Více nepotřeboval vědět.

„Pěkný večer“ napsal do chatu
Autor James Tony, 21.04.2022
Přečteno 141x
Tipy 4
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí