Sledovačka

Sledovačka

"Brrrr" zaklepe se Jim, když mu několik sněhových vloček spadne za krk.
Vytáhne ruce z vyhřátých kapes a přitáhne si límec těsněji ke krku. Mohl by si nasadit kapuci, ale to by neslyšel, co se kolem děje. A tak jen schová hlavu mezi ramena a honem s prsty zase do tepla kapes u džín.
Tuhle práci neměl nikdy rád! Je moc na ráně a moc okatej. Ti praví pozorovatelé byli zahrabaný o kus dál a on byl jen volavka pro hloupý gangy, co si říkají mafie. Ale k opravdovým mafiánům měli daleko! Byl však jediný, kdo tuhle práci vždycky dělal. A vždycky se o ni hlásil dobrovolně! Tolikrát už mu nabízeli práci a místa, kde by lépe uplatnil své výjimečné schopnosti, ale on chtěl vždy jen tuhle. Tuhle, která mu pokaždé dávala možnost, že se z ní nevrátí! Už byl tolikrát postřelenej, tolikrát zraněnej a vždycky přežil! Nemusel, ale vždycky bojoval!
Myšlenky mu sklouzly na jeho poslední objev...
Bože!! Jak ta byla krásná, chytrá a nikdy, když ji viděl ho nenechala chladným! Už jen z pohledu na ni se mu potily dlaně. Vždycky okamžitě znervózněl a nevěděl co má říct. Bál se vyslovit i jen slovo, aby si nemyslela že je úplnej blbec a že jí nesahá ani pokolena. On, který je ten co zabíjí mafiány a prakticky každý den může zemřít! Uchechtl se. Zapálil by si cigáro, ale nemá rád, když mu mrznou prsty.
Kdyby s ní mohl trávit více času, víc ji poznat, nějak si ji znechutit, aby mu tolik neovládala myšlenky. Přepadla ho úzkost.
Poslední dobou to tak bylo skoro pokaždé, když si na ni vzpomenul.
Co asi dělá?! Určitě s někým je a užívá si sexu... užívá si života...!
Teď bych si nejvíc přál, aby ten kretén z druhého patra, páté okno z prava, konečně vystřelil a ukončil tak moje trápení!
Ani jsem se tam nemusel dívat, ale už vím jak přesně zní "klick klack", natahovaného závěru i na delší vzdálenost.
No nic, žijem jen jednou! Vytáhnu placatku a napiju se výborné brandy, svým oblíbeným zapalovačem si zapálím doutnik. Vychutnám si lahodnou chuť kouře, poválím ho po jazyku a vyfouknu.
Teď se podívám na odstřelovače a usměju se mu přímo do optiky, "tak jdeme na to"!! Rozběhnu se k baráku...!
Autor Kwaken, 22.02.2023
Přečteno 98x
Tipy 4
Poslední tipující: Marry31, Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí