Dopis pro něj..

Dopis pro něj..

Anotace: ,,Já jí taky miloval,jen jsem jí zkoušel..''

Milý ...,
vím,že až si budeš číct tento dopis,tak už nebudu mezi živými..Asi Tě to nezajímá a možná se i divíš,proč ti tenhle dopis píšu nebo Tě možná zajímá,proč jsem skončila ze životem.
Důvod je jen jedinej a to ten,že vedle Tebe už dál žít nemůžu..Nemůžu cítit tvoji vůni,dívat se na tvůj úsměv,na tvůj obličej..Prostě už jsem se nemohla nacházet ve stejný místnosti jako ty..
A proč?
Protože Tě miluju víc,než svůj život..
Život..Přeju Ti ho dlouhej a šťastnej s nějakou super holkou,kterou si zasloužíš i když si mi tak moc ublížil..
Už nikdy nikomu prosím neubližuj,protože ty nechápeš a asi si ani nikdy necítil,jak moc mě to všechno zraňovalo a bolelo..A to jsem už nemohla vydržet..Dál snášet to,jak mě urážíš,jak si píšeš nebo si povídáš s jinejma holkama..to je na mě moc..
Já nejsem tak silná,jak si všichni myslí i já mám city a srdce,které všechno cítí..
Pamatuješ na hory?
Na tu noc,kdy jsi mě hladil?Když jsem cítila,jak ti bije srdce a ty si řekl,že bije pro mě..
Měla jsem pocit bezpečí..Byl to můj nejšťastnější den,ale pro Tebe to bylo asi jen pobavení,nic víc..
Už nejsem ta holka,kterou miluješ,nejsem třeba ani kamarádka..Jsem pro Tebe vzduch,minulost..
Ty jsi byl to jediný,kvůli čemu jsem žila,můj smysl života..Ty seš ta poslední vzpomínka..Nevzpomínám na to na to špatný,ale jen na to hezký,na to,na co jsi ty zapomněl..
To je asi vše,co jsem Ti chtěla říct..Miluju Tě a milovala jsem až do poslední chvíle!Snad si na mě aspoň někdy vzpomeneš..
Ahoj a užívej života
Monča

Dočetl řádky a cítil se v rozpacích..Dívali se na něj všichni,celá třída..Obviňovali ho,ale on se nebránil,neměl na to sílu,nevnímal jejich pohrdavé pohledy.Jediné co prohlásil bylo:,,Já jí taky miloval,jen jsem jí zkoušel'' a jeho slza dopadla na její nehybné tělo..
Autor slunce za mrakem, 27.03.2007
Přečteno 395x
Tipy 2
Poslední tipující: Someday
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Me se to moc libilo...:)

28.04.2008 20:51:00 | Someday

Pěkný.Znám tě a vím,že píšeš o jednom klukovi,ale zkus zménit jméno.Kazí to celkový dojem.Jinak krásný...nemám slov

08.04.2007 22:10:00 | Arey

Teda musim uznat, ze docela dobry. Libi se mi ten konec. Nektere obraty staly opravdu za to si to precist:o) bravo

04.04.2007 20:43:00 | Gamy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí