Anotace: I o tomhle se dá přemýšlet před spaním.. Krátká povídka o zničeném životě...Možná nic moc(psaná při depce.)

Já..Kdo vlastně jsem??A co jsem??Nic..

Vzali mi mé názory.Naučily mě nenávidět se.

Vzali mi kladný pohled na svět.Naučily mě nenávidět všechno okolo.

Vzali mi sny.Vzali a rozbily na milion kousků.A ani ty kousky mi nevrátily…

Vzali mi úsměv.Ten úsměv,který sem tak ráda a často používala.Ten,který se mi líbil.Ten ,který se mi na mě teď hnusí.Ten,který teď tak nerada vidím,protože ho ostatním závidím.

Vzali mi jiskru z očí.Nahradila ji bolest,která je nejen duševní,ale i fyzická,smutek,který nikdo nevyléčí a plno otázek,které začínají stejně,,Proč??“.

Vzali mi radost.Dali mi slzy.Spoustu slz,které nevypotřebuji,protože mi dávají každý den nové zásoby.A nové příležitosti k tomu,abych je použila.Museli mi jich dát už přes 300 000 litrů,protože brečím často.Každý den??

Vzali mi chuť do života.Dali mi deprese,které začínají ráno a skončí až když usnu.Deprese,která je nyní můj nejlepší přítel a radí mi co udělat,abych byla znovu šťastná.Radí mi sebevraždou.Ta rada se mi líbí.A to až moc.Až mě to děsí.

Vzali mi důvěru.Dali mi nedůvěru a strach.Strach z ostatních,strach ze sebe samotné.Strach z toho,že poznají,co se se mnou děje.Ale poznají to??Mohli by mi pomoci,kdyby to poznali??

Vzali mi hezká slova.Ty už neznám.Naučily mě špatným a škaredým.Které uráží a zraňují.

Vzali mi i můj dar.Dar naslouchat jiným lidem a pomáhat jim.Už to nedokážu,protože proč pomáhat,když mě se pomoci nikdy nedostane.Jak pomáhat,když bych jim poradila pouze sebevraždou??

Vzali mi lásku.Naučily mě nevěřit na ni.Stejně neexistuje,stačí si to jenom uvědomit.

Vzali mi moji nevinnost.Naučily mě být zlou,chladnou,vypočítavou mrchou,která ráda ubližuje.

Vzali mi moje přátele.Naučily mě být tichou a nekomunikativní.To odradilo mé přátele.

Vzali mi život.Já už nežiji.

To co každý den někdo potká,není živý tvor.Je to troska!Troska,kterou zničil světa a její blízcí.Troska,která ani nechce žít,protože nemá proč.Co ji na tomto světě čeká??Jistě nic,co by ji zajímalo.Jistě nic,co by ji potěšilo.Jistě nic,co by jí vrátilo chuť do života.Tak proč tu být??Proč umírá tolik lidí,co umřít nechtějí??A lidé,kteří umřít chtějí neumřou??Je to nespravedlivé!!Celý svět je nespravedlivý a špatný.Tak proč žít?
Autor L.L., 01.04.2007
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

proč žít?? zajímavá otázka...ale nedokáže na ní nikdo odpovedet..stejně tak jako na otázku proč je svět nebo proč lidé umírají?? je to zvláštní...zaujímavé...

13.09.2007 18:49:00 | Marteline

je to o citech a pocitech. Piš, piš, piš ...

02.08.2007 22:01:00 | Zweiblumen

Teda Lusy, Ty ale máš "depku"!!!!! Sakra. Bože můj, co se Ti stalo? Podívej, jak dnes venku krásně. A to i pro Tebe! Jestli chceš o tom mluvit, napiš mi k mé poslední povídce svůj mail, napíši Ti. Nesmíš zůstat sama, teď ne.

01.04.2007 17:00:00 | vandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí