Kočka Jane

Kočka Jane

Anotace: Kočka Jane zabrání střetu dvou vlaků...

Vlak č.348 vyjel přesně jak měl a to v 7:23.Cestující se bavili mezi sebou převážně o počasí nebo spali.Vlak měl příjezd 10:15.Zhruba po dvou hodinách klidné jízdy začala po vlaku běhat žena a křičela ,,zastavte zastavte,, žena trpěla silnou schizofrenií.Vběhla až do prvního vagonu a poté až do kabiny strojvedoucího a opakovala svůj požadavek.Strojvedoucí se ženy zeptal proč má zastavit.Jede proti nám vlak.Strojvedoucí snížil rychlost vlaku na minimum a informoval středisko o vzniklé situaci.Středisko dalo hned informaci protijedoucímu vlaku,který objevilo na obrazovce v centrálním počítači.Nahle se oba vlaky objevily proti sobě 800 metrů,oba použily rychlobrzdu.Ozvalo se hrůzostrašné kvílení brzdících kol.Vlaky od sebe zastavily 50 centimetrů.Někteří cestující vylezli z vlaku a nechápavě kroutili hlavou.Šílená žena vylezla rovněž z vlaku a křičela ,,to je ona! a ukázala na černou kočku,která pobíhala kolem cestujících ,,to ona mi řekla o tom druhém vlaku,,Byla to kočka z blízké samoty.Strojvedoucí si vzal kočku do náruče a řekl,,no vidíš zachránila jsi nás všechny,,Cestující začli kočce tleskat....Kočka se jmenovala Jane.
Autor Xarame, 07.12.2023
Přečteno 68x
Tipy 5
Poslední tipující: Marry31, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí