Nedokonalá pravda lhaní

Nedokonalá pravda lhaní

Anotace: i když to je těžké říká se...moudřejší ustoupí, ale i přes bolest?

Přicházíš svým volným krokem. Líbám tě. Jsi netroufale zamlklý. Tuto změnu pozoruji již necelý měsíc. Lásko…zašeptám, ani nevíš jak si mi chyběl. Celou noc sem si přála, abych se probudila vedle tebe, jako onen předešlý den. Zamyšleně se na mne podívá a s těží polkne, ty víš že to nešlo. Sklopí hlavu a je opět uzavřený. Nedokáži již dělat jakoby se nic nedělo. Musím si s tebou promluvit, hlas se mi začne třást a tělo se jakoby závanem odtáhne. Nenechám ho pustit ke slovu a rovnou začnu. Miláčku, nevím jak to říct. Je to pro mě opravdu těžké rozhodnutí, ale potřebuji se svěřit, jsi můj nejlepší kamarád a moje jediná láska, kterou budu milovat celý život, proto to uslyšíš jako první. Vím, že se druhý týden scházíš za mými zády s jinou dívkou. Tajně jsem doufala, že to skončí. Broučku, nemá to konce. Nikdy nepochopím, jak dokážeš ležet v jedné posteli semnou a přitom myslet na ní. Bolí to, miláčku tak to pálí. Je to jako žár, který spaluje moje tělo a ty mu jen přikládáš polena pod ortel bolesti. Tak to zebe, jako ledový vítr, který ovívá mokré tělo uprostřed zimy a ty jsi ten vítr. Tys ten led, který cítím až na kostech. Nebudu se již dále trápit moje zlato. Proto udělám první krok. Pokud jsi se znovu zamiloval…buď s ní. Dávám ti volnost. Buď jako pták…volný. Jen dej pozor na žár, ať nic nesprahne a na ledový vítr ať tě neofoukne. Nic neříkej…mlč. Prosím jen tiše odejdi a nedělej to horší. Teď tvá mysl hoří... ale má jediná lásko, tvé srdce je ledové… sbohem.
On je stroze stojí a do očí se tajně valila bolest. Jeho skleněné oči jen pozorovaly co se bude dít, snad i spadly slzy, ale ty já už neviděla.
Autor Gamy, 04.04.2007
Přečteno 297x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ta holka se místy vyjadřuje dost lyricky, ale to bude zjevně záměr... Je to vcelku pěkné, takové procítěné.

07.04.2007 17:46:00 | Dorimant

if you don´t tell me that I won´t know...it would be rescue

...just not only for you

07.04.2007 17:35:00 | Gamy

Osloveni z lasky jako milacku, lasko...ta ta jsou proto, protoze ho milovala i pres vse co provedl, milovala tak hodne, ze se ho vzdala, aby on byl stastny. Je toho vic, ale musis se do toho trochu vzit...cau

05.04.2007 15:26:00 | Gamy

Je v tom hrozně moc pocitů..zklamání..láska..bolest..napsal jsi to moc hezky=)

05.04.2007 10:45:00 | Kira.cool

Je to pěkné, jen oslovení z kásky mi tam nesedí... Ale jinak mě to zaujmulo...

05.04.2007 09:02:00 | black.heart

Je to dobrý.. hodně pocitků - líbí se mi to =)

05.04.2007 08:17:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí