Láska je kurwa

Láska je kurwa

Anotace: Hmm jenom snad zkuste ohodnotit...

Ta holka, kterou vše bolí a to hlavně srdce teďka sedí v pokoji, tečou jí slzy a tiše píše dopis. Ano, tomu klukovi, kterého už nemiluje. Ale bohužel ho má pořád moc ráda. Žárlí na něho, ale to jenom proto, že jí vše dělá naschvál. Ji to i po tak dlouhé době bolí. Sice ví, že byla mrcha, ale on je na ni hnusný teď. Nebo spíš jí hodně ubližuje. A navíc v tom „jede“ s její moc dobrou kamarádkou. Ale proti jejich chození spolu nic nemá. Přece jenom by si on to štěstí trochu zasloužil.
Teďka udělala strašnou věc. Vzala do ruky žiletku a řízla se do ní. Krev nechala kapat na tento dopis, aby viděl, že mu nelhala. Přemýšlí jestli té krve není málo, nakonec řízne ještě jednou. Ano, udělá mu radost- zabije se, ale teďka ještě ne. Ještě není všeho konec. Nejdříve udělá peklo i mu. Tímhle dopisem , aby měl pocit viny. Krev zaschla a ubrečená, špinavá holka od krve znovu začne psát.
„ Ahoj Honzo!“
Mrzí mě vše, co se mezi námi stalo. Nebudu řešit to, co se děje teď, ale to, co se dělo na začátku.
Když jsem dostala od tebe tu první pusu, která byla jenom tak pro štěstí, tak jsem to brala spíš jako úlet. Milovala jsem totiž Toma. Pak když jsem si s tebou uletěla víc, tak jsem Tomovi brečela v náruči a tobě tvrdila, že nikoho nemám. Byla jsem asi vážně mrcha. Vlastně podle tebe jsem pořád. Nakonec jsem Tomovi řekla, že chci konec a on jenom řekl, že si to mám dobře rozmyslet a já řekla, že jsem rozhodnutá.Zvolila jsem si tebe, ale pak mě to začalo štvát a nakonec i nudit. Řekla jsem si dost. Prostě konec, ale ty tvoje sms. Začala jsem tě za to nenávidět. Pak to ustalo. A já na tebe asi tak trochu začala žárlit. Potom si mi začal dělat naschvály a abys to dovršil, začal jsi si valit do Jany. Jany – mojí dost dobré kamarádky,taky naší spolužačky. Docela jsi mě tím hodně naštval. Ale teďka ti řeknu něco, čím naštvu já tebe. Měla jsem tě ráda, ale nemilovala jsem tě, protože už navždy budu milovat Toma. Tys byl spíš taková věc, abych na něho zapomněla. Jo píšu ti to, protože tě nesnáším, a když ty jsi takový hajzl, tak já budu mrcha.
Žádné promiň nebude!!! Sbohem!!“

Dopsala dopis, odložila tužku. Vzala žiletku, nachystala obálku, do které nechala po prvním říznutí stékat pramínek krve. Vložila do ní dopis, zalepila, nadepsala jeho jménem a dopřeřízla si zápěstí. V duchu si pomalu začala odříkávat svá poslední slova: „ Byla jsem mrcha, jsem mrcha a nakonec i v tom pekle bych měla být mrcha. Ale třeba když umřu, tak se má duše očistí. Mám vás ráda. Sbohem. Ale neeee… Vlastně teď já nechci.“ Ale teď už je pozdě. Už pomalu umírá. Nakonec i přesto, že nechtěla. Umřela kvůli blbečkovi, který si právě čte tento dopis a marně vytáčí její telefonní číslo. Ano, velmi marně, protože na druhém konci se jen ozývá záznamník. Chlapec se okamžitě obléká a utíká k jejímu bytu. Zvoní a nikde nic, nakonec ještě vytáhne klíč a najde ji bohužel už pozdě v koupelně ve vaně, která je plná krve. Ještě se jí snaží probudit, ale je už opravdu pozdě. Chlapec si uvědomí tu ztrátu a zhroutí se se slzami k zemi. Žádná dívka mu tohle neudělala- ten obrovský pocit viny, který v něm teď leží. Přesně tohle dívka chtěla. Nikdy na ni nezapomene a ještě si navíc bude vše vyčítat. Docílila všeho, co chtěla, ale bohužel až po své smrti!
PEACE, LOVE AND EMPATHY!!!
Autor dolfik131313, 10.04.2007
Přečteno 628x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

heh...tohle uz je ohrane.Chapu ze sou lidi co se rezou,chapu ty lidi(vychazim ze zkusenosti)...ale tohle je blbost,kvuli takovy kravine se nikdo nezabije.Je to strasne nerealne

09.12.2007 20:35:00 | BloodAngel

Pořezávání se žiletkou nemám moc ráda... nechápu to...

19.08.2007 21:21:00 | TerA

Ehm, první věc - nesnáším ty bláboly o řezání žiletkou. Fakt Ti do toho enchci mluvit, ale o tom, že bych se pořezal kvůli ,, lásce ,, - o tom snad nejde ani přemýšlet, ne?! Krom toho je to odporné, kamarádka o tom asi měsíc mluvila, měla deprese a furt, že si podřeže žíly... :-/
Druhá věc - myslím, že jakmile by tu žiletku držela v ruce, pochybuju, že by se řízla. A pokud jo, hodně dlouho by nad tím přemýšlela. Fuj, je mi to odporné :-)
Jinak celkem dobrý, ale kvůli té žiletce to je 0%, tohle nemám rád :-)

17.06.2007 19:35:00 | Eclipse

No asi takhle: proti řezání žiletkou nic nemám, pravda, že to nejni moc originální, ale já osobně proti tomu nic nemám... Jinak, myslim, že by se z toho dalo udělat něco použitelnějšího, ale chvíli by to trvlao a z původní práce by asi moc nezůstalo. jinak souhlasím asi se vším co tu bylo už vytčeno - množství krve, časová posloupnos, krvavý dopis a uměřenost reakce vůči věku...

14.04.2007 10:03:00 | Cristinne

No hrůza no, tím myslím to téma, na literu se ve smutných povídkách řeže žiletkou každý druhý, docela vždycky uvítám, když se řízne třeba nožem, aby byla nějaká změna. A možná jsi tam měla napsat, že ta holka byla duševně chorá, protože to by normální člověk neudělal, ale faktem je, že na konci by si to rozmyslela, to je fakt.
A zajímala by mě ta časová linie, když poslala dopis, on pak za ní běžel, což bylo nejdřív druhý den, měl klíč, takže si otevřel, tam krve jak z vola a dívka mrtvá. To bydlela sama? Podle reakce bych řekl, že je jí maximálně tak třináct a že by její kluk, měl vlastní klíč? No, možná v americkém filmu.
Ale tak jako ten dopis se mi líbil, jinak hrůza.

12.04.2007 13:25:00 | Walome

Jejejku, musím se jít uklidnit, smíchy jsem se zhroutila na podlahu... Vana plná krve? To asi ještě zabila vedle nosorožce, ne? A jen tak mimo, kdyby si naždímala krev do obálky, dopis by se rozpil, první problém, druhý problém, pošta by ho nepřijala, takže pokud nemá sovu, je to blbost, ale neva... Pocity jsou proklatě EMO (a to ještě emaře urážím), ale nevadí, to je teď in. Mám jedinou radu, zkus jiné téma.. Nebo nepsat... :)

12.04.2007 10:48:00 | Angelon

Možná by nebylo špatné, kdyby to bylo delší, víc pocitů, hlavně ta vina, ta byla dobrá, a kdyby ta holka neumřela. To by to snad vylepšilo :)

11.04.2007 17:57:00 | Eylonwai

Slabota...

11.04.2007 06:41:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí