Prázdné místo..

Prázdné místo..

Anotace: Pořád se kouká na prázdné misto vedle sebe

Crr..zvoní..další nudná hodina s ještě nudnější učitelkou.Tupě zírám do blba..Podívám se na místo vedle sebe,je prázdné..Stejně prázdné jako mé srdce,srdce,které je plné smutku..Nasadím si sluchátka do uší..,,Všechno hezký jednou končí a do neznáma odchází já se s tebou právě loučím a to nejhezčí si odnáším krásný vzpomínky mi zůstanou navždy mě budou hřát...''
Z mého přemýšlení a tupého zírání na prázdné místo vedle sebe mě vytrhlo něco chladivého..Slza stékající po mé tváři..Je tak průhledná a slaná..Kolik jsem jich tak vybrečela? 10? 50? 100? nevím,už to ani nemá smysl počítat,stejně jako nemá smysl počítat moje pohledy na to prázdné místo vedle mě..
Dříve tam někdy sedával on..jindy kamarádka..a teď?nikdo..
Všichni mi dávaj vinu za to,co se událo..Já nechtěla..
Vypsat tady vše co se odehrálo?Zkusím to,i když to bude moc bolet..
Byli jsme takhle jednou ve škole,normální denj ako každej jinej..A on najednou začal flirtovat s mojí nejlepší kamarádkou.Dělal mi to schválně,bylo vidět jak se v tom vyžívá,prostě typickej ješitnej kluk..Takhle to probíhalo asi 14 dní a já každý večer probrečela a vzpomínala..
Jednu noc tomu bylo stejně..Šla jsem do kuchyně pro nůž..Když jsem si ho tak prohlížela napadl mě šílený,ale v tu chvíli super nápad..Vzala jsem papír a tužku sepsala pár řádků a čepelí nože se řízla..kapky padali na listinu a pak už....
Ze vzpomínek jí znovu vytrhla slza,tentokrát už nebyla jedna bylo jích moc..

..Najednou se probudila.U postele maminka a tatínek..sebevražda se nepovedla..Prý tu už leží celý týden..

Po pár dnech se vrátila zpět do školy..Myslela si,že to bude stejný stereotyp,ale opak byl pravdou..Pohrdavý pohled byl každýho,na kterého se koukla,jediný človíček s ní nepromluvil i její nejlepší kamarádka se k ní otočila zády..
Rozohodla se tedy,že se jí sama půjde zeptat,co se stalo..Povídá jí:,,Ty se mě ještě ptáš co se stalo?Pokusíš se o sebevraždu a nemyslíš na druhý?Všimla sis něčeho divnýho,třeba toho,že tady ..(jméno).. není?..'' rozhlídla se,opravdu tam nebyl..,,ty sepíšeš pár řádků a myslíš si,že je všechno v pohodě..Ale on Tě miloval a teď mě nech..ty..vražedkyně''

Další slzy..Už potoky..Ani nevidím přes tu mlhu..
Zase se kouknu na prázdné místo a vzpomínám na jeho úsměv a rty,která říkala Miluji Tě
Autor slunce za mrakem, 18.04.2007
Přečteno 330x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

když budeš chtít,tak věř,že to ty rty ještě mnohokrát zopakují...žádný sebevraždy...slib mi to...jo?

24.04.2007 21:42:00 | Katka Z

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí