Drogy??

Drogy??

Anotace: Ne díky!! Kéž by si to řekl i můj bývalý přítel. Tohle ja taková povídka nepovídka, nevěděla jsem kam to zařadit ..

Dnes jsem se dozvěděla co se stalo s mým bývalým přítelem. podlehl drogám. Snad stále žije, ale tak je to vůbec život??pořád se mluví o tom jak jsou navykové, tak proč s nimy lidé začínají?? Co jim to dává?? A kdy je vlastně ta hranice závislosti?? Chodili jsme spolu a on si občas dal trávu. "Tomáši prosím!" žádala jsem ho. "Přestaň s tím!"
"Ale miláčku,vždyť je to neškodný .. Na tom nemůžu být nikdy závislej!!" odpovídal mi vždycky a myslel si, že mě uklidnil. Ale já věděla svý. po několika týdnech jsme se rozešli.
A když jsme se naposledy viděli před půl rokem, řekl mi: "Je to hrozný!Sám si dám za sebou tři špeky a nic to se mnou nedělá!"
Netušila jsem , že mě tenkrát žádal vlastně o pomoc!Kdyby jen jsem to více vnímala a pochopila, že to bylo volání o pomoc zachovala bych se jinak! Nenechala ho odejít! Zastavila bych ho a řekla mu jak moc pro mě znamená, že jsem ho nikdy nepřestala milovat a nikdy nepřestanu!! Pomohla bych mu!! Šla bych s ním k někomu kdo by mu pomohl!! Ale já hloupá ho nechala odejít!! A dnes?? Už uřčitě bere něco tvrdšího!! Možná heroin .. poslední drogu v životě feťáka!! Kde jen může být?? Proč ty drogy bral?? Bere je dál nebo už je někde jinde?? Proč to lidi dělají?? Co jim to dává?? Asi se cítí lépe .. ale proč nemyslí na ty kteří je milují?! Proč ta droga člově tak ovládá??
Těd jen sedím a slzy se mi po tváři linou a vzpomínám!! Vzpomínám jaké to bylo, když jsme byly spolu!! MYslím na to co jsem mohla udělat a neudělala!! MYslím na to, že už ho nikdy neuvidím!! NA to, že jsem se s ním ani nestihla pořádně rozloučit, když jel domů!! Nebo kam vlastně jel?? Jel vůbec domů?? Kde bydlel v dobu našeho posledního setkání?? Ještě u mámi ve Vimperku?? Nebo už v nějakém feťáckém doupěti?? Každopádně vím, že v tomhle životě se s ním už nesetkám!! Proto teď doufám v posmrtný život, kde bych se s ním sestkala a řekla mu, jak moc ho miluju, jak moc ho budu milovat do konce života!! I po něm!! A Až se s ním sejdu už ho nikdy nepustím a budu už jen s ním!!
Autor Luďka, 06.05.2007
Přečteno 544x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Souhlasím s komentáři přede mnou. Každý sám svého štěstí strůjcem a v tomhle to platí dvojnásob. Pomoc je důležitá a podpora taky, pokud to chce změnit hlavně ten dotyčný. Přeji hodně štěstí.

31.05.2007 20:31:00 | čertíček24

Hezké...Ale myslím si,že Ty si absolutně nemáš co vyčítat.Tito lidé mají na drogy vlastní názory a budou spíše věřit svým zkušenostem,než reakci jiných lidí.I kdyby jsi mu chtěla pomoct jakkoliv,nebude to nikdy k ničemu,pokud to nebude chtít hlavně on.

07.05.2007 19:17:00 | Trinyta

Po přečtení tvé povídky sem se rozbrečela.Zažila a zažívám to stejné.Můj bejvalí přítel jede v pervitinu.Tedka je ve vězení ale já vím že až se vrátí pojede v tom zase.On sice tvrdí že nechce ale nikdy to nevydržel bejt bez toho.Pořád si vičítám že sem mu nedokázala pomoc ale když nad tím tak přemejšlím on nechtěl.Nebo možná chtěl ale nedokázal to.Je to blbec ale stejně ho miluju.Doufám že tvůj příběh co žiješ dopadne líp než můj

06.05.2007 23:08:00 | polibek.smrti

Tvoje dílo je bolavé, myšlenkové, plné citu, jistého zklamaní z lásky a také se tu objevují výčitky ... Životje někdy až příliš těžký, někdy mám pocit, že nevím, jak a kudy dál, cítím se na dně, tak zoufale ... pak přindou také výčitky, bolest, stesk, jistá samota, slzy .... Člověk dělá chyby, aby se z nich poučil, jsou ale chyby, které se asik už nikdy opakovat nebudou, tudíš člověk pak už nemá co napravovat. Třeba ho ještě potkáš, třeba ho ještě nandeš... Tvé dílko se mi líbí, je dobře, že tu je.

06.05.2007 19:58:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí