Popis?

Popis?

Anotace: Krátký popis osob "popis nemusí mít smysl"

Dnes jsem byl poprvé v nové práci. Pracuji na lodi v Severním moři. Není zde v celku nic zvláštního až na bratry MacIntoche. Jsou to jednovaječná dvojčata. Každý se diví, když je prvně uvidí, že jsou každý uplně jiný. Ten starší, Dag, je vysoký, pobledlý, vyhublý a evidentně Evropan. Podle bledosti kůže usuzuji, že pochází někde ze Skandinávie. Už při prvním pohledu je patrná dřevěná pirátská noha, porostlá přívětivým, žlutozeleným lyšejníkem, který se mírně vlní ve větru. V celkovém vzezření je něco, nevím jak to popsat, něco, co není lidské. Jeho hladce oholená tvářička, blonďaté vlasy a modré oči vypadají bizarně v tom žlutém plastovém kabátci, velkých gumácích a rybářské čepici. Naproti tomu jeho jednovaječné dvojče Brad je urostlý, spíše nižší, snědý muž s dlouhými černými vlasy, které se kroutí jako hadi na hlavě Medúzy. Pronikavým pohledem zelenoočka přímo drtí úvahy pozorovatele o své postavě. Právě proto ji nedokážu blíže popsat. Jeho šat je velmi prostý a v samotném držení těla a projevu se zrcadlí odvaha a hloupost. Člověk, který uprostřed bouře chodí na lodi oblečen v černých džínách, vysokých botách z hovězí kůže, v bílé napůl rozepnuté lněné košili, musí být hloupý. Silné čelisti a naprosto zarostlý obličej však odrazuje kohokoliv, kdo by chtěl na tuto bláhovost upozornit. Pěst velikosti, tvaru a váhy kilového závaží vše jistí. Když jsem jej viděl procházet dveřmi, poznal jsem, že dveře mají průměr v šíři, ve kterém nezapočítali jeho ramena. Jakoby svému bratru z oka vypadl.
Autor Oi Dong, 06.05.2007
Přečteno 236x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zanechalo to na mě ..takový neutrální dojem? Trochu zmatená ...

02.06.2007 17:18:00 | Zuz.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí