Nenechám tě vyhrát....

Nenechám tě vyhrát....

Anotace: .........

Seděla jsem u stolu s hlavou sklopenou a byla trochu nervozní z toho co mě čeká.Spíš na koho čekáme.Já a tatka.Po 4 letech co mamka umřela, tatka objevil konečně ženu která by mu stála za to aby s ní zestárl.Den kdy mi tatka chce představit, mno jak jí řikat mamka?teta?Ne, mám to, řikat ji jménem bude nejlepší.Takže Petra.....Když se velká ručička z mích hodinek zhoupla na za tři minuty jedna, už sem si trochu nervozitou podupovala.Tatka mě chytl za ruku a s vým krásným úsměvem mi prozradil, že se neni čeho bát.Ale víc sem se bála osoby, která měla přijít s Petrou.Má dceru o rok starší než sem já.Myslim že se jmenuje Sára a prý chodí na stejnou školu co já.Moc sem po ní nepátrala.Asi jsem čekala na tedle den kdy ji poprvý spatřim, či zjistim, že ji třeba od pohledu znám.Uvidíme.Nikdy sem neuměla moc navazovat s lidma kontakty.Tatka řiká, že jsem stydlivka.A má bohužel pravdu, ale já s tim neumim nic dělat.

A je to tady.Zvonek nám oznámil příchod dvou pro mě naprosto neznámích osob.Koukala jsem do stolu a když se ke mě blížily kroky zvedla jsem se abych podala ruku lidem kteří pro mě budou ode dneška menší součást rodiny.To přece slušně vyhovaní lidé dělají.Jenže když sem viděla tu osobu za Petrou měla sem chut utýct a dělat, že sem nikdy k tatkovi nepatřila.Sára, že mi to nedošlo dřív....

Sára největší kočka a taky pěkná mrcha školy.Už jenom to jak je krásná má na naší škole velký plus.Ve druháku propadla ale to vůbec nevadilo každej ji chtěl mít za kamarádku a ona jen tak mezi těma holkama přehrabovala která se jí zrovna hodí a dvě holky už jí zůstaly jako její pravá ruka.Zažila jsem sama na vlastní kůži jaká umí být.Takový ty nadávky uhni šprte, nebo co se mi sereš do cesty socko, na to jsem si zvykla.Pak když brala lidem věci a s její extra vejškou asi 185 centimtrů zvedla ruku a se smíchem křičela tak skoč si proto ne?Nebo to pude do koše.Nebo to mám hodit z okna?Nikdo si nedovolil na ní žalovat.To by pak po škole dostal pěkně přes držku.Já takový věci měla na talíři každej den.Až ted mi došly ty její řeči za poslední týden.Pořát se mi to ozývá dokola."Já tě mít za ségru tak něco zažiješ."

"Ahoj Radko!"křikla na mě jako největší kámoška a objala mě.Přitom mi dost nevkusně šlápla na nohu. "Včera sme si tak s mamkou povídali a mě došlo, že se chystáme za tebou.Ani nevíš jak mě to těší.To ted budem dobrý kamarádky vid?"oznámila mi se svým umělym úsměvem a s klidem se posadila ke stolu.S pusou do kořán sem se posadila a jen kývla.Nikdy sem nechtěla rozpoutávat konflikty, tak raději pudu potichu.

Večeře proběhla celkem v klidu až na mé políté šaty od červeného vína, zničenej oblíbenej ubrus a mou rozdrcenou nohu. Po večeři se to naštěstí neprodlužovalo a oni odešli.Ovšem doplněk, že s nimi jedem na víkend k jezeru mě dost zahásl.To přežiju.Budu muset.Třeba to nebude tak zlý.....

Slovo zlý je velmi slabý od toho co tu prožívám.Mám se Sárou společnou chatku.Včera jsem se ji večer zeptala proč se mi snaží udělat ze života peklo.Klidně se zvedla, sedla si ke mě na postel a řekla mi:"Jestli je pro tebe todle peklo, pak nevim, jak budeš nazývat to co tě čeká!"

V sobotu odpoledne jsem seděli u vody.Za celých 6 hodin co jsem vzhůru mi Sára nic neprovedla.Seděla jsem na dece vedle Petry a docela hezky sme si povídali.
"Sem hrozně ráda že si takhle všichni rozůmíme tak moc sem si to přála a nemůžu uvěřit že se to povedlo.Podívej i oni dva jak si rozumí."řekla Petra a tak sem se koukla k vodě.Tatka se Sárou tam dováděli jak dva pubertáci.Tatka ji házel do vody, občas ji přitopil(měl ji radši utopit) a strašně se smály.Vypadali spíš jak milenci spolu na dovolené.Divim se, že Petra v tom nic nevydí.Dokonce bych odpřísáhla viděnou tátovu ruku na Sářině zadku.Něco tu nehraje......Po chvíli k nám přiběhly.
"Dem se Sárou nejspíš na párek v rohlíku nejdete někdo taky?"zeptal se.
"Já nejdu zlato,zrovna chytám barvu.Běžte sami."odpověděla mu Petra.Já jen zakroutila hlavou, že taky nejdu.
"Tak teda nechodtě."oznámila svym nafrněnim přízvukem Sára a spálila mě očima.V těch očích bylo něco jinýho než doposud.Jako by mi řikala vyhrála jsem.Něco se děje......

Po chvíli jsem se zvedla, že jdu jako na záchod.Došla jsem k bufetu s párky v rohlíku.Nikde nebyli.Šla jsem se podívat ještě kousek dál.Najednou sem uslyšela Sáry smích.Seděli na lavičce.Dřepla jsem si za křoví a pozorovala co se bude dít.Seděli naproti sobě obkročmo na lavičce.Něco si povídaly a Sára si hrála svůdně se svými vlasy.Pak jen svou nohu položila na tátovu.Když jsem zahlédla jak jí můj milovanej tatík rukou hladí nohu, začalo se mi dělat mdlo.Bohužel to nebyl konec.Sára se posunula tak, že seděla celá na tátovi.Držel ji za zadek a pomalu pravou rukou ji hladil po zádech.Poprsenka šla dolů.Začal ji líbat po krku až k nádrům.To už se mi do očí draly slzy.Čím více vášnivěji se líbali, tím víc se mi chtělo umřít.Necítila jsem zlobu.Spíš sklamání.To si mamka nezaslouží.Vlastně ani Petra.Nevim na co sem čekala.Kdybych je nehladala o ničem nevim a to by asi bylo lepší.I přes proud slz jsem se koukla opět spátky.To sem neměla dělat.Sára ležela na lavičce s nohama od sebe a tátovy stačilo jen trochu si stáhnout plavky a ona si spodek pro jistotu svlíkla.To už na mě bylo moc.Pomalu jsem se odplazila pryč a kousek opodál jsem to nevydržela a pozvracela jsem se.Tak moc se mi chtělo umřít....

Po chvíli jsem se uklidnila a vrátila se za Petrou.Spala jako zabitá.Jen sem si lehla vedle ni,na oči si dala brejle a zapla mp3 přehrávač.Po chvíli mi celý nohy někdo nahodil pískem.Pomalu jsem si sedla,prohlídla jsem si nohy a pak Sáru, která to způsobila.Cítila jsem strašnou nenávist.
"Snad pudeš taky do vody ne?"zeptala se mě jak největší kamarádka.
"Jasně proč ne?"odpověděla jsem s ledovym klidem.

Večer jsem si šla do kuchynky něco vypůjčit.Bude se mi to hodit.V 23:00 jsem si šla lehnout Sára byla eště chvíli venku.Stačilo čekat tak 10 minut.Sára přišla a drze se mě zeptala jestli spim.
"NE!" odpověděla jsem chladně jak nejvíc to šlo.V žilách mi začala prodit krev.V ruce jsem pevně svýrala předmět, předmět který mě pomstí, předmět který pomstí spousty lidí kterým ublížila.Nahla se ke mě až Jsem cejtila její dech na obličeji.
"Dostala jsem to co jsem chtěla, tvýho fotra.A hlavně mám tebe!" oznámila mi a já se tiše usmívala.Pak přišla ta chvíle.Otočila se zády.Chytla jsem ji za vlasy a nůž jsem ji vrazila pod krk.
"Ne Sáro.Já mám tebe......."
Autor S.a.b.i.n.k.a69, 08.05.2007
Přečteno 333x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí